مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3

نگاه اولیه به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 (گجت تی وی)

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 (Microsoft Surface Laptop) با سخت افزار قدرتمند و طراحی زیبا معرفی شد. در این مطلب، ویدیوی بررسی اولیه لپ تاپ جدید مایکروسافت را مشاهده می‌کنید.

مایکروسافت مثل همیشه در ماه اکتبر کنفرانس خود را برگزار و جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد. امسال در کنار سرفیس پرو 7، سرفیس پرو ایکس، سرفیس ایربادز، سرفیس نئو و سرفیس دو، لپ تاپ جدید این غول دنیای تکنولوژی با نام سرفیس لپ تاپ ۳ (Microsoft Surface Laptop 3) رونمایی شد. سرفیس لپ تاپ 3 اکنون در دو اندازه مختلف با دو پردازنده متفاوت در دسترس خواهد بود. برای اولین بار دو مدل 13.5 و 15 اینچی که یکی از آنها از پردازنده AMD استفاده می‌کند، موجود است.

بهره‌مندی از درگاه USB-C، نسبت تصویر 3:2، پردازنده Core i5 و Core i7 نسل دهم اینتل در مدل 13.5 اینچی، پردازنده AMD Ryzen Surface Edition در مدل 15 اینچی، حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR4x در کنار حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD در مدل 15 اینچی، باتری با دوام و سرعت شارژ بالا از جمله ویژگی‌های این لپ تاپ مایکروسافت هستند. مدل‌های 13.5 و 15 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 به ترتیب با قیمت 999 و 1199 دلار از 22 اکتبر 2019 روانه بازار می‌شوند. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۳ را در گجت تی وی مشاهده کنید و با مشخصات و ویژگی‌های این لپ تاپ جدید بیشتر آشنا شوید:

ویدیوی بررسی اولیه مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*