محفظه ROG Strix Arion

محفظه ROG Strix Arion ایسوس برای محافظت از SSDها و اتصال پر سرعت رونمایی شد

ایسوس به عنوان بزرگترین تولیدکننده سخت‌افزار در جهان از محفظه ROG Strix Arion پرده برداشت که از SSDها محافظت می‌کند و اتصال پرسرعت میان درایوها ایجاد خواهد کرد.

بزرگترین تولیدکننده سخت افزار در جهان، در کامپیوتکس امسال محصولی جدید در دنیای ذخیره سازهای پرسرعت معرفی کرد. اکنون این محصول آماده به عرضه جهانی شده است. STRIX Arion، محفظه یا مبدل درایوهای پرسرعت M.2 با پشتیبانی از NVM Express است.

مشخصات محفظه ROG Strix Arion

محفظه ROG Strix Arion

محفظه ROG Strix Arion ایسوس با پشتیبانی از درایوهای جامد (SSD) سازگار با M.2 NVM Express یا NVMe در برگیرنده درایوهایی با ابعاد 2230 ، 2242 ، 2260 و 2280 است. این مبدل با استفاده از رابط USB-C 3.2 Gen 2 قادر است داده‌ها را با سرعتی حدود 10 گیگابیت به طور بی‌وقفه منتقل سازد.

ظاهری لوکس و استفاده آسان

محفظه ROG Strix Arion

ایسوس برای دسترسی سریع و بدون نیاز به پیچ گوشتی طراحی خاصی را برای STRIX Arion در نظر گرفته است. پوشش این محفظه با ابزاری سوزن مانند به سادگی باز شده و درایو M.2 توسط یک پیچ با ابعاد مناسب و حاشیه دار در جای خود ثابت شده است.

محفظه ROG Strix Arion

بدنه STRIX Arion نیز با پوشش آلومینیومی طراحی شده تا حرارت تولید شده توسط تراشه‌ها و کنترلر درایو M.2 به سرعت دفع گردیده و منجر به کاهش کارایی آن نگردد. به منظور زیبایی ظاهری نیز ایسوس از نورپردازی اختصاصی خود که با نام Aura Sync شناخته می‌شود در این محفظه SSD استفاده کرده است.

ابعاد کوچک، و لوازم اضافه

محفظه ROG Strix Arion

ROG STRIX Arion با وزن حدود 98 گرم و ابعاد 124x47x10 جایگزینی مناسب برای هاردهای اکسترنال است. با این تفاوت که کاربر امکان استفاده از انواع درایوهای M.2 را با توجه به بودجه خود می‌تواند تنظیم کند. یک محافظ جداگانه نیز به منظور جلوگیری از ضربه درون بسته بندی قرار دارد. همچنین یک قلاب نگه دارنده نیز به منظور حمل و نقل و آویز در جاهای مختلف همراه محصول عرضه می‌شود. به منظور سازگاری کامل با همه قطعات و ورودی/خروجی های متداول، ایسوس دو کابل USB-C به USB –Cو USB-A نیز وجود دارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.