باتری ردمی نوت 7 پرو

مقایسه سرعت شارژ باتری ردمی نوت 7 پرو ، ریلمی XT، ریلمی 5 پرو و اوپو F11 Pro

در این مطلب قصد داریم سرعت شارژ شدن باتری ردمی نوت 7 پرو (Redmi Note 7 Pro) را با گوشی های اوپو اف 11 پرو ، ریلمی ایکس تی و ریلمی 5 پرو مقایسه کنیم.

امروزه کاربران برای خرید گوشی هوشمند، معیارهای مختلفی را مد نظر قرار می‌دهند؛ برخی کاربران به دنبال دوربین خوب هستند و تعدادی دیگر به صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت اهمیت می‌دهند. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی، باتری آن است که این روزها با توجه به استفاده مداوم کاربران از گوشی های هوشمند، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

به همین بهانه در این مطلب قصد داریم سرعت شارژ شدن باتری شیائومی ردمی نوت 7 پرو (Xiaomi Redmi Note 7 Pro)، اوپو اف 11 پرو (Oppo F11 Pro)، ریلمی ایکس تی (Realme XT) و ریلمی 5 پرو (Realme 5 Pro) را مقایسه کنیم. در ابتدا و در جدول زیر، ظرفیت باتری و سرعت شارژ این چهار گوشی را مشاهده می‌کنید:

گوشیظرفیت باتریسرعت شارژ
ردمی نوت 7 پرو4000 میلی‌آمپرساعت لیتیوم پلیمری18 وات (کوییک شارژ 4)
ریلمی XT4000 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری20 وات (VOOC Flash Charge 3.0)
ریلمی 5 پرو4035 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری20 وات (VOOC 3.0)
اوپو F11 Pro4000 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری20 وات (VOOC 3.0)

در ادامه، ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم تا سرعت شارژ شدن باتری ردمی نوت 7 پرو ، ریلمی ایکس تی، ریلمی 5 پرو و اوپو اف 11 پرو را با یکدیگر مقایسه کنید. به نظر شما باتری کدام‌یک از این گوشی‌ها سریع‌تر از صفر تا صد شارژ می‌شود؟

ویدیوی مقایسه سرعت شارژ باتری ردمی نوت 7 پرو با رقبا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ریلمی ۵ پرو عجب باطریی داشت من خیلی خوشم اومد که ای کاش مال من بود