فروشگاه اینترنتی دیجیلا

فروشگاه اینترنتی دیجیلا بهترین مدل‌های رینگ لایت و تجهیزات نورپردازی را ارائه کرد

نورهای حلقه‌ای یا رینگ لایت ها امروزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات نورپردازی برای عکاسی پرتره ، مدلینگ و تبلیغاتی است. قطر بزرگ این رینگ لایت ها باعث ایجاد نور بسیار نرم و یکنواخت برای عکاسی و حتی گریم در اختیارتان قرار می‌دهد.

در این بخش ویژگی‌های چند مدل رینگ لایت که در فروشگاه اینترنتی دیجیلا ارائه شده است را بررسی کرده‌ایم.

رینگ لایت LF-R480C با کیف برند نایس فوتو

این رینگ لایت با دارا بودن 380 عدد LED  و توان 46 وات جایگزین ارزان قیمت رینگ‌های 480ii می‌باشد.

این رینگ لایت به دلیل دارا نبودن صفحه نمایش و عدم پشتیبانی از باتری، قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل‌هایی چون رینگ لایت FA480ii و رینگ لایت FE480ii دارد.

رینگ لایت ارزان LF-R480c با دارا بودن کلوین 3300 تا 5500 انتخاب مناسبی جهت کاسنی که نیاز به کنترل شدت نور و دمای نور دارند در عین حال نمی‌خواهند به خاطر امکانات جانبی همچون اتصال باتری یا ریموت کنترل هزینه بیشتری بپردازند.

برای سه پایه نیز می‌توانید سه پایه 803 و سه پایه 806 یا سه پایه 807 نیز به صورت جداگانه تهیه بفرمایید.

رینگ لایت FA480ii ریموت بلوتوثی با کیف و سه پایه

این رینگ لایت با دارا بودن بازه کلوین 2200k تا 9900k کنترل گرمای رنگ فوق‌العاده‌ای در هنگام تصویربرداری به شما ارائه می‌کند.

رابط کاربری فوق‌العاده زیبا و کارا : این محصول مجهز به پنل لمسی است که در کمتر رینگ لایتی می‌توان آن را مشاهده کرد. همچنین وجود دو نمایشگر که نشانگر شدت نور و کلوین نور می‌باشد را می‌توانید به صورت دقیق کنترل بفرمایید.

در قسمت جلویی رینگ لایت نیز یک عدد پیچ تنظیم قرار گرفته که می‌توانید برای کنترل نور علاوه بر پنل لمسی از آن نیز استفاده بفرمایید. نحوه کار این پیچ به این صورت است که با چرخاندن آن شدت نور کنترل می‌شود و اگر دکمه را به سمت داخل بفشارید کنترل از روی شدت نور به دمای نور تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید آن را نیز تنظیم کنید.

مزیت کیف این رینگ لایت نسبت به سایر کیف‌ها این است که سه پایه آن مخصوص بوده و درون کیف رینگ لایت قرار می‌گیرد و حمل آن را بسیار راحت تر می‌کند. همچنین یک بند چسبی درون آن قرار دارد که ان را مهار می‌کند. و از برخورد و آسیب دادن رینگ لایت جلوگیری می‌کند. همه این موارد در مقابل این است که در سایر رینگ لایت ها شما می بایست در هنگام حمل و نقل سه پایه را به صورت جداگانه حمل کنید.

سه پایه موجود در این رینگ لایت هم بسیار خلاقانه طراحی شده است . پایه‌ها علاوه بر استحکام مناسب ، به صورت برگردان و بسیار پورتابل می‌باشند.

480 عدد LED  نور بسیار مناسبی را در اختیار شما می‌گذارد که با 96 وات قدرت ، در رده پرقدرت‌ترین رینگ لایت ها از نظر قدرت قرار می‌گیرد. همچنین بازه کلوین 2800 تا 9900 در مقابل سایر رینگ لایت ها که عموما 3300 تا 5500 می‌باشد، خرید این محصول را بسیار توجیه‌پذیر و اقتصادی می‌کند.

رینگ لایت ریموت دار Yidoblo FE-480II

رینگ لایت ریموت دار FE-480II با قابلیت نصب باتری می‌تواند در هر محیطی مخصوصا آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی نوری با کیفیت را برای عکاسی و گریم در اختیار کاربر قرار دهد.

شاید برای شما جالب باشد که آرایشگران حرفه‌ای با استفاده از این نورهای ال ای دی و بدون نورهای مزاحم می‌توانند گریم و آرایش‌های بدون نقصی داشته باشند. موضوع دیگری که در مورد این نورها قابل توجه است انعکاسی است که در چشم سوژه ایجاد می‌کند و به آن اصطلاحا کچ لایت می‌گویند. کچ لایت این رینگ‌های نوری بسیار نامحسوس است و اثر زیبایی در چشم سوژه ایجاد می‌کند.

می توانید این رینگ لایت‌ها را  بر روی سه پایه نور نصب کنید. علاوه بر این با استفاده از پایه‌هایی که به همراه این نور ارائه می‌شود می‌توانید گوشی هوشمند خود را بر روی این نورها نصب کنید.

برخی از ویژگی‌های رینگ لایت FD-480 II :

  • کار آمد بودن برای عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگ
  • امکان استفاده از باتری و برق مستقیم
  • امکان قرار دادن بر روی سه پایه نور
  • قابلیت نصب گوشی ، دوربین و آیینه
  • قدرت 96W
  • دارای زاویه نور 60 درجه
  • قطر خارجی 45 سانتی متر
  • دارای 480 ال ای دی

این محصول در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجیلا

نقد و بررسی تخصصی رینگ لایت مدل SY-3161 II با ریموت و پنل دیجیتال

رینگ لایت SY-3161 II که در فروشگاه دیجیلا استور عرضه می‌شود همراه با کیف بوده و قابلیت اتصال به ریموت کنترل ریموت در پکیج این محصول قرار دارد و با خرید این محصول به شما عرضه خواهد شد.

پنل دیجیتال به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید چندین رینگ لایت را با تنظیمات مشابه در اختیار بگیرید و تنظیمات خود را دقیق‌تر کنترل فرمایید. همچنین جهت در استفاده‌های مجدد نیز به تنظیمات گذشته خود برگردید.

آینه موجود دارای دو نمای دور و نزدیک می‌باشد که جهت امور میکاپ و آرایش بسیار مناسب است.

از هولدر نگه‌دارنده موبایل می‌توانید برای قراردادن موبایل درون رینگ لایت استفاده کنید و به فیلمبرداری و عکاسی بپردازید همچنین وجود دو پورت خروجی USB با توان 5V 1A و 5V 2.1A جهت شارژ گوشی موبایل خود بهره بگیرید. شایان به ذکر است که این دو خروجی جهت استفاده اکثر گوشی‌های موجود در بازار مناسب هستند.

در این رینگ لایت همانند اکثر مدل‌های رینگ لایت موجود در ایران جای باتری تعبیه شده است اما مانند تمان آنها باتری در پکیج قرار داده نشده است و نیاز است که آن را به صورت جداگانه تهیه بفرمایید. توصیه مجموعه دیجیلا این است که چنانچه به صورت سیار از رینگ لایت استفاده می‌فرمایید باتری را تهیه بفرمایید در غیر این صورت یعنی وقتی در محیط داخلی قرار دارید یا به برق شهری دسترسی دارید نیازی به تهیه باتری نخواهید داشت.

در این رینگ لایت امکان تنظیم دمای رنگ بین 3300 تا 5500 کلیون را دارد که بازه مناسبی برای گرمای رنگ به حساب می‌آید و پاسخگوی عموم نیاز‌ها است.

همچنین می‌توانید شدت نور را در این رینگ لایت تنظیم کنید و به اصلاح رینگ لایت دیمردار می‌باشد.

زاویه خروجی نور نیز 120 درجه می‌باشد که این زاویه به این محصول این اجازه را می‌دهد که در حذف سایه‌ها به خوبی عمل کند.

شدت نور خروجی این دستگاه مورد تایید دیجیلا استور می‌باشد و نور مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. اما اگر نور شما بسیار پایین‌تر از حد استاندارد است پیشنهاد می‌شود رینگ لایت 480ii را تهیه بفرمایید که شدت نور آن نسبت به این محصول تقریبا 20 درصد بیشتر است. اما اگر مشکل نور ندارید این رینگ لایت یعنی همین محصول SY-3161 II به خوبی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی دیجلا

«اصل بودن کالا»، «گارانتی بازگشت»، «ارسال سریع» و «مشاوره تخصصی» از ویژگی‌های مهم و اساسی فروشگاه اینترنتی دیجلا می‌باشند.

این فروشگاه سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه‌ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید اینترنتی محصولات عکاسی و ماشین‌های اداری مرتفع نماید. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

در انتها توصیه می‌کنیم برای مشاهده و خرید انواع رینگ لایت و سایر تجهیزات عکاسی و نورپردازی به وب سایت دیجلا https://digila.store مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کلا دیجی کالا چیز های خوبی میزاره