اپل ایرپادز 3

طراحی هدفون بیسیم اپل ایرپادز 3 را در این رندرها ببینید

یک روز پس از تایید توسط آی او اس 13، رندرهای تازه‌ای از هدفون بی‌سیم اپل ایرپادز 3 (Apple AirPods 3) منتشر شده که می‌تواند طراحی این دیوایس را به نمایش بگذارد.

گفته می‌شود اپل از اوایل سال 2018 در حال کار روی سومین نسل ایرپادز است. این ایرباد بیسیم می‌توانست در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود٬ اما به نظر می‌رسد هنوز توسعه‌ی آن به اتمام نرسیده است و اپل رونمایی از آن را تا اوایل سال 2020 میلادی به تاخیر خواهد انداخت. خوشبختانه طراحان صنعت فناوری به لطف موارد به بیرون درز پیدا کرده از این ایرباد٬ رندرهای اپل ایرپادز 3 را منتشر کرده‌اند تا ما ببینیم باید منتظر چه دیوایسی باشیم.

به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید، نشانگر تغییراتی چشمگیر در نسل جدید ایرپادز است. طراحی بدنه‌ی این گجت به گونه‌ای است که طول آن به یک سوم گذشته رسیده است تا ظاهری زیباتر را به خود بگیرد. این بخش بریده شده در دو نسل گذشته از باتری میزبانی می‌کرد و نبود آن می‌تواند به معنای کاهش اندازه‌ی باتری و البته شاید عمر باتری نسل سوم باشد. یک سری بازطراحی شده‌ی به مراتب بزرگ‌تر نیز بدنه‌ی اصلی دیوایس را همراهی می‌کند. انتظار می‌رود اپل از تراشه‌ی Apple H1 که اوایل سال جاری میلادی معرفی کرد در این دیوایس استفاده کند. هرچند می‌توانیم انتظار حضور تراشه‌ی مدرن‌تری به نام H2 را نیز در زیر آن داشته باشیم.

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل ایرپادز 3 به جز این تغییرات ظاهری، پشتیبانی از فناوری نویزکنسلینگ برای جلوگیری از نفوذ صدای اضافه به داخل گوش کاربر است. همانطور که در این رندرها می‌بینید، نسل آینده‌ی ایرپادز اپل از گوشی‌های جدیدی بهره می‌برد که ظاهرا یک لایه‌ی پلاستیکی به آن اضافه شده و این گوشی‌ها قابل تعویض نسبت به اندازه‌ی گوش کاربر خواهند بود. این تغییر می‌تواند به ایزوله‌سازی بهتر آکوستیک و بهبود بیشتر تجربه‌ی بدون نویز کمک کند.

اپل ایرپادز 3

بر اساس شایعات شنیده شده، این هدفون که ایرپادز 3 یا ایرپادز پرو نام دارد، در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. یک گزارش دیگر، به رنگ مشکی مات این هدفون،‌ همانند گوشی آیفون 11 اشاره دارد که به لغزندگی کمتر آن کمک می‌کند. با این حال از آنجایی که ما فقط رندرهای سه بعدی ایرپادز جدید را دیده‌ایم، نمی‌توانیم این موضوع را تایید یا تکذیب کنیم. اما در کنار دو رنگ مشکی و سفید، رندرهای جدیدتری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد اپل قصد دارد رنگبندی هدفون‌های خود را نیز گسترش ببخشد و دو رنگ طلایی و نقره‌ای را نیز باید به آن‌ها بی‌افزاییم. پس جمعا AirPods 3 در 5 رنگ مشکی مات، مشکی براق، نقره‌ای، سفید و طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نویزکنسلینگ فعال و مقاوم در برابر آب

همانطور که گفته شد، این دیوایس به فناوری نویزکنسلینگ مجهز است. اطلاعات محدود است،‌ اما قطعه کدهای آی او اس 13 نشان می‌دهد که هدفون جدید اپل از حالت‌های مختلف شنیداری نظیر یک “حالت تمرکز» که نویزکنسلینگ را فعال می‌کند، برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن نیز مقاومت در برابر آب، برخلاف دو نسل گذشته‌ی ایرپادز اپل است. این بدان معناست که شما هنگام قایق سواری یا راه رفتن زیر بارش باران، می‌توانید بدون استرس از هدفون خود استفاده کنید. حتی ممکن است اپل یک نمایش دهنده‌ی ضربان قلب را نیز به آن بی‌افزاید.

قیمت و زمان عرضه اپل ایرپادز 3

پیشتر شنیده بودیم اپل این دیوایس را روزی در ماه جاری میلادی معرفی می‌کند. اما بعید به نظر می‌رسد این این زمان، تاریخ دقیق معرفی ایرپادز 3 باشد. به هر ترتیب ما باید حداکثر تا ماه مارس برای ملاقات با این هدفون از نزدیک،‌ منتظر بمانیم. احتمالا دارد اپل این دیوایس را همراه با گوشی آیفون اس ای 2 رونمایی کند. این هدفون می‌تواند دارای قیمتی بین 249 تا 299 دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. پله دیگه چی بگم

  2. یکمی زشته ولی خیلی خوبع

  3. طراحی دیوایس نشان دهنده اینه که با یک محصول فوق العاده روبرو هستیم. و بر اساس تجربه عالی که با AIRPAD دارم با طراحی جدید .. تجربه بسیار بهتری رقم خواهد خورد.