پیام رسان گپ

وزیر فناوری ارمنستان از قابلیت‌های پیام رسان گپ استقبال کرد

اخیرا نمایشگاه تخصصی Digi Tec Expo2019 ارمنستان فعالیت خود را آغاز کرد که پیام رسان گپ با حضور در آن علاوه بر ارائه امکانات خود شرایط همکاری با شرکت‌های بین‌المللی را مورد بررسی قرار داد.

اخیرا نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات ارمنستان با حضور وزیر فناوری ارمنستان در محل مجموعه کارن دمیرچیان ایروان به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد. نمایشگاه تخصصی Digi Tec ارمنستان از روز 14 مهر شروع شد و تا 17 مهر 98 ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در حوزه‌های مختلفی چون سیستم‌ها و ابزار IT، راه حل‌های شبکه جهانی و نرم افزاری، امنیت سایبری، راه حل‌های ارتباط از راه دور و شبکه، تکنولوژی موبایل و اپلیکیشن‌ها، طراحی و انیمیشن، فناوری چند رسانه‌ای و بازی، راه حل‌های تکنولوژیک برای کسب و کار و آموزش فناوری برگزار می‌شود. گفتنی است محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و دکتر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با هیئت همراه نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

استقبال وزیر فناوری ارمنستان از قابلیت‌های پیام رسان گپ

پیام رسان گپ نیز به عنوان یکی از پیام رسان های داخلی موفق در این نمایشگاه بین‌المللی حضور یافت. در حاشیه این نمایشگاه وزیر فناوری اطلاعات ارمنستان علاوه بر اینکه از غرفه گپ بازدید کرد، با مهدی انجیدنی، مدیرعامل گپ در خصوص قابلیت‌های این پیام رسان، هوشمندسازی شهری و اینترنت اشیا نیز به گفتگو پرداختند که قابلیت‌های گپ بسیار مورد توجه وزیر ارمنستان قرار گرفت و وی پیشنهاد همکاری با شرکت‌های ارمنستانی را ارائه داد. در ادامه این نمایشگاه بین‌المللی مدیرعامل گپ با تیم  کنفرانسی wcit مصاحبه‌ای را انجام دادند که در آن شرایط همکاری گپ با شرکت‌های ارمنستانی بررسی شد. در این نمایشگاه اکثر بازدیدکنندگان را افراد متخصص این حوزه تشکیل می‌دهند؛ برای مثال نمایندگانی از شرکت بین‌المللی سی نرجی علاوه بر بازدید از غرفه گپ در خصوص همکاری با این پیام رسان نیز علاقه خود را ابراز کردند.