آپدیت One UI 2

اندروید 10 بتا با آپدیت One UI 2 به گوشی گلکسی اس 10 می‌آید

اندروید 10 بتا با آپدیت One UI 2 به زودی به گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 می‌آید. ضمنا نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی نیز چند هفته بعدتر منتشر خواهد شد.

سامسونگ در نوامبر 2017 عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی اندروید 8 اوریو را آغاز کرد و سپس در فوریه‌ی 2018 نسخه‌ی نهایی را برای این گوشی عرضه کرد. این برند کره‌ای مجددا ماه نوامبر را برای انتشار اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI خود در سال گذشته برگزید، اما نسخه‌ی نهایی را خیلی زودتر از موعود یعنی ماه دسامبر عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد سامسونگ مجددا همین رویه را برای آپدیت جدید اندروید و گوشی‌های سری گلکسی اس 10  در پیش خواهد گرفت.

سامسونگ در گفت و گویی رسمی اعلام کرده است که برنامه آزمایشی اندروید 10 همراه با آپدیت One UI 2 به زودی تکمیل می‌شود. این درحالیست که سایت SamMobile اعلام کرده بود سامسونگ نسخه‌ی آزمایشی این به‌روزرسانی را به جای نوامبر، در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد.

اولین بیلد نرم افزاری اندروید 10 برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 شامل مدل‌های معمولی، اس 10 پلاس و اس 10 ای عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اشاره‌ای به سری گلکسی نوت 10 نشده است، اما به نظر می‌رسد چند هفته بعد آن‌ها به‌روزرسانی مذکور را دریافت کنند.

این به‌روزرسانی می‌تواند در اوایل یا حداکثر اواسط ماه دسامبر (آذر ماه) در اختیار کاربران گوشی‌های سری اس 10 قرار بگیرد. ضمنا زمان دریافت به‌روزرسانی اندروید 10 توسط گوشی‌های سری نوت 10 نیز زودتر از انتشار اندروید 9 پای در سال گذشته خواهد بود.