اپلیکیشن همراهی

اپلیکیشن همراهی با خدمات ویژه برای زائران اربعین در دسترس است

اپلیکیشن همراهی به مناسبت راهپیمایی اربعین برای ارائه خدمات به زائران ارائه شده است. در ادامه، امکانات، قابلیت‌ها و نحوه دانلود این برنامه را بررسی می‌کنیم.

به مناسبت راهپیمایی اربعین 98 که اکنون آغاز شده، اپلیکیشن جدیدی عرضه شده که خدمات ویژه‌ای را برای زائران این رویداد مهم اسلامی ارائه می‌کند. اپلیکیشن همراهی نام این برنامه جدید است که در هر دو کشور ایران و عراق کار می‌کند و امکان اعلام وضعیت زائران را بدون نیاز به اینترنت فراهم می‌کند. در این اپلیکیشن، ادعیه و نواهای بسیاری برای گوش دادن و دانلود کردن وجود دارد و قابلیت‌های زیادی برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن همراهی تلاش دارند تا با ارائه یک سرویس جامع و کامل متناسب با سلیقه و نیاز کاربران، علاوه بر ارائه محتوای فاخر و ارزشمند و امکانات تعاملی و مشارکتی، فضای مناسبی را برای اوقات کاربران در فضای دیجیتال فراهم کند. از جمله قابلیت‌ها و امکانات این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات اپلیکیشن همراهی

  • اعلام وضعیت خود به سایر افراد در عراق و ایران (بدون نیاز به اینترنت و رایگان)
  • نیابت قدم (اطلاع به مخاطب از طریق پیامک رایگان)
  • مترجم همراه فارسی به عربی و عربی به فارسی
  • مشخصات کامل موکب‌ها و مسیریابی روی نقشه (بدون نیاز به اینترنت)
  • امکان دانلود نوا، ویدیو، کتاب الکترونیک و انواع مختلف محتوای آموزشی و فرهنگی با اینترنت رایگان
  • امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها
  • نقشه آفلاین
  • اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها
  • مسابقه ویژه اربعین

همچنین کاربرانی که در ایران هستند با دانلود و نصب اپلیکیشن همراهی می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و به صورت کاملا رایگان با دوستان و خانواده خود که در مسیر راهپیمایی اربعین هستند در ارتباط باشند و از امکانات و محتواهای موجود در این سرویس با اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن همراهی کافی است کد دستوری ستاره 114 مربع (#114*) را شماره‌گیری کنید و پس از آن لینک دانلود برای شما ارسال می‌شود. پس از نصب برنامه، در ابتدا شماره موبایل شما خواسته می‌شود و سپس باید کد یکبار مصرف ارسال شده به شماره تلفنتان را وارد کنید. در مرحله بعد باید نام و نام خانوادگی، جنسیت و استان خودتان را به برنامه بدهید. پس از آن وارد محیط کاربری اپلیکیشن می‌شوید و به سادگی می‌توانید به امکانات مختلف این برنامه دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن همراهی

رابط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده است و همه چیز به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد. در بخش پایین و در تب سمت راست با عنوان «ویترین»، سینه‌زنی‌ها، روضه‌ها، سخنرانی‌ها، زیارات و تلاوت به شما ارائه می‌شود و در تب وسطی با عنوان «صفحه اصلی» نیز امکاناتی مانند مترجم همراه، نقشه، قدم نیابتی، اعلام وضعیت، معرفی موکب‌ها و مسابقه به وقت اربعین در دسترس هستند.

در مجموع، اپلیکیشن همراهی ، یک اپلیکیشن مناسب برای خدمات‌رسانی بهتر و تسهیل ارتباطات زائران اربعین است که امکانات مورد نیاز این عزیزان را به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت فراهم می‌کند. برای دریافت این اپلیکیشن، کد دستوری #114* را شماره‌گیری کنید یا عددی را به سرشماره پیامکی 41104 بفرستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*