گوشی اوپو رینو ایس

گوشی اوپو رینو ای (Oppo Reno A) با مشخصات فنی میان‌رده عرضه شد

گوشی اوپو رینو ای (Oppo Reno A) به عنوان یک میان‌رده ارزشمند در کشور ژاپن عرضه شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 710 قدرت گرفته و از استاندارد محافظتی IP67 پشتیبانی می‌کند.

اوپو در روز پنجشنبه هجدهم دی، گوشی اوپو رینو ای را در بازارهای کشور ژاپن توزیع کرد. این گوشی دارای نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 و پنل امولد است. صفحه نمایش توسط شیشه گوریلا گلس 5 محافظت شده و اسکنر اثر انگشت دستگاه را زیر خود جا داده است.

مغز متفکر گوشی جدید اوپو تراشه اسنپدراگون 710 محسوب می‌شود. در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد. دوربین اوپو رینو ای دوگانه بوده و متشکل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز عمق میدان است. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، روی ناچ کوچک بالای نمایشگر قرار دارد.

ظرفیت باتری گوشی Oppo Reno A برابر 3600 میلی‌آمپر ساعت بوده و از اندروید 9 پای قدرت می‌گیرد. این سیستم عامل را نسخه 6 رابط کاربری اختصاصی ColorOS همراهی می‌کند. پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP67 را باید یکی از ویژگی‌های مهم این میان‌رده در مقایسه با دیگر محصولات همرده آن دانست. به لطف آن، گوشی را می‌توان همراه خود زیر آب برد. Oppo Reno A در دو رنگ آبی و مشکی موجود است. قیمت گوشی در بازار ژاپن 330 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*