گوشی جدید شیائومی

گوشی جدید شیائومی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین تله فوتو با زوم 5 برابری در راه است

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید شیائومی دارای نمایشگر 120 هرتزی، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری و قابلیت ضبط ویدیوی 8K خواهد بود.

حدود دو هفته پیش بود که در خبرها داشتیم شیائومی مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند با قابلیت ضبط ویدیوی 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. اکنون اولین نسخه بتای رابط کاربری MIUI 11 عرضه شده و همزمان با این اتفاق، وبسایت XDA Developers اعلام کرده که گوشی جدید شیائومی دارای نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود.

دوربین تله فوتو با زوم فوق‌العاده در گوشی جدید شیائومی

این خبر تایید می‌کند که شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند با نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) بالا است که پیش از این در گوشی‌های گیمینگ مانند گوشی های ریزر فون و ایسوس روگ فون 2 دیده بودیم. علاوه بر نمایشگر 120 هرتزی، به نظر می‌رسد شیائومی سنسورهای بهبود یافته تله فوتو خود را نیز در گوشی‌های آینده به کار می‌برد. منوی برنامه دوربین در MIUI 11، پشتیبانی از سنسور تله فوتو جدید با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری را نشان می‌دهد. همچنین یک حالت اولترا تله فوتو وجود دارد که زوم دیجیتالی 50 برابری را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست کدام گوشی شیائومی از نمایشگر 120 هرتزی، دوربین تله فوتو با زوم 5 برابری و قابلیت ضبط ویدیوی 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه بهره می‌برد و انتظار می‌رود به زودی شیائومی اطلاعات بیشتری را در مورد گوشی جدید خود با چنین مشخصاتی منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شیائومی به درد نمیخوره

  2. شیائومی عالیه