پیکسل بوک گو

لپ تاپ پیکسل بوک گو شرکت گوگل را در یک ویدیو ببینید

ویدیویی به بیرون درز کرده که لپ تاپ پیکسل بوک گو گوگل (Google PixelBook Go) را به نمایش می‌گذارد. گوگل 23 مهر ماه 98 از این کروم بوک در کنار گوشی‌های خانواده پیکسل 4 پرده برداری می‌کند.

کمتر از پنج روز به رویداد سخت افزاری بزرگ شرکت گوگل باقی مانده است و در حالی این شرکت در روز موعود از چهارمین نسل گوشی‌های هوشمند خود پرده برداری خواهد کرد که ظاهرا یک لپ تاپ را نیز می‌توانیم در این رویداد ملاقات کنیم. ما در مورد یک لپ تاپ مجهز به سیستم عامل کروم به نام پیکسل بوک گو صحبت می‌کنیم که امروز ویدیویی از آن به بیرون درز کرده است.

نه تنها این ویدیو تمام شایعاتی که پیشتر در مورد این کروم بوک شنیده بودیم را تایید می‌کند٬ بلکه اطلاعات بیشتر و بهتری را نیز در اختیار ما قرار می‌گذارد.

ویدیوی پیکسل بوک گو گوگل

 

این لپ تاپ٬ جدیدترین کروم بوک شرکت گوگل خواهد بود٬ اما امیدواریم سازنده در مورد قیمت گذاری آن نسبت به پیکسل بوک تجدید نظر کرده و با قیمت اقتصادی‌تری روانه‌ی بازار کند تا علاوه بر این که اشتیاق مشتریان را نسبت به خود بیشتر کند٬ علاقه‌مندان از قشرهای مختلف بتوانند آن را خریداری کنند. در هر صورت٬ این ویدیو یک نمایشگر لمسی 13.3 اینچی با وضوح فول اچ دی و نسبت 16:9 را روی قاب جلویی این کروم بوک نشان می‌دهد. در بالای نمایشگر یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد و دو میکروفون دور برد نیز آن را همراهی می‌کنند. ضمنا در هر طرف یک اسپیکر به کار رفته است که می‌تواند تجربه صوتی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

در این ویدیو٬ پایین‌رده‌ترین نسخه‌ی این لپ تاپ استفاده شده است. مشخصات فنی آن نیز شامل یک نمایشگر فول اچ دی٬ پردازنده ٬Intel Core m3 رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی می‌شود. ما تصور می‌کنیم نسخه‌های دیگری شامل پردازنده قدرتمندتر Core i5 و ٬Core i7 ظرفیت رم بیشتر 16 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی از این لپ تاپ هم توسط گوگل توسعه پیدا کرده باشد. به گفته‌ی منابع٬ بالارده‌ترین مدل این کروم بوک از یک نمایشگر 4K به نام “Molecular Dsplay” برخوردار است.

لازم به ذکر است که رویداد سخت افزاری گوگل 15 اکتبر (23 مهر 98) در نیویورک برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*