آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی اس 10

آپدیت اندروید 10 بتا چه چیزهایی جدیدی را به گوشی گلکسی اس 10 اضافه می‌کند؟

سامسونگ آپدیت اندروید 10 بتا را برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) خود در سراسر جهان منتشر کرد. این به‌روزرسانی همراه با نسخه‌ی جدید رابط کاربری One UI سامسونگ است.

پس از انتشار عکس‌های تبلیغاتی مختلف، سامسونگ سرانجام آپدیت اندروید 10 بتا را برای گوشی‌های گلکسی اس 10، اس 10 ای، اس 10 پلاس و اس 10 5 جی خود در سراسر جهان منتشر کرد. این فریمور که مدتیست در کره موجود است و کاربران دیگر کشورها چند روزی به آن دسترسی پیدا کرده‌اند، استفاده از یک سیستم ناوبری جدید بر پایه‌ی ژست‌های حرکتی، حالت تمرکز (Focus Mode) و دیگر تغییرات جدید رابط کاربری One UI را پیش از عرضه‌ی دهمین نسخه‌ی رسمی اندروید به کاربران ارائه می‌کند.

برخی قابلیت‌های بصری جدید شامل بهبود مدیریت نوتیفیکیشن‌ها با پاپ آپ‌های کوچک شده و دکمه‌های تنظیم کننده‌ی ثابت می‌شود. این طراحی جدید باعث شده است تا دریافت تماس‌ها حین اجرای بازی‌ها و استفاده‌های چند رسانه‌ای به یک مزاحم تبدیل نشده و در گوشه‌ی کوچکی از صفحه به نمایش درآید. دیگر تغییر این بخش، کوچک و باریک‌تر شدن سایه‌ی تنظیم صدا است.

حالت تیره (Dark Mode) نیز دستخوش تغییراتی شده و حالا از کاهش شفافیت نور پس زمینه پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نوشته، رنگ‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و ساعت روی صفحه‌ی قفل را نیز به منظور آسودگی بیشتر هنگام خواندن تنظیم کند.

در اینجا یک حالت جدید به نام تمرکز (Focus Mode) نیز اضافه شده است که اجرای برخی اپلیکیشن‌های انتخابی در مدت زمان انتخابی را متوقف می‌کند تا جلوی حواس‌پرتی شما را بگیرد. شما می‌توانید از زبانه‌ی بازطراحی شده‌ی Digital wellbeing نیز به منظور کنترل بهتر الگوی استفاده از گوشی خود،‌ بهره‌مند شوید.

آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی اس 10

به منظور بررسی آخرین بیلد آزمایشی اندرود 10 گوگل، کاربران گوشی‌های گلکسی اس 10 ابتدا باید در اپلیکیشن Samsung Members ثبت نام کنند. البته توصیه می‌کنیم با توجه به وجود باگ‌های زیاد،‌ نسخه‌های اولیه‌ی این به‌روزرسانی آزمایشی را روی گوشی اصلی خود نصب نکنید. احتمال بروز مشکلات مختلف برای دیوایس شما وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*