کارت سوخت شخصی

حداکثر ظرفیت سوخت‌گیری ماهانه بنزین با کارت سوخت شخصی اعلام شد

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت حداکثر ظرفیت سوخت‌گیری ماهانه بنزین با کارت سوخت شخصی 250 لیتر است.

از 22 مرداد 98 شاهد اجباری شدن طرح استفاده از کارت شخصی بوده‌ایم که این طرح در فاز نخست در 4 کلانشهر کشور به اجرا درآمده است. در ابتدای این طرح بسیاری از مالکان وسایل نقلیه تمایلی به استفاده از کارت شخصی خود نداشتند و از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌کردند، اما پس از اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سهمیه کارت جایگاه‌داران را کاهش داد، مالکان وسایل نقلیه به ناچار به استفاده از کارت شخصی خود روی آوردند.

حداکثر سهمیه کارت سوخت شخصی

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه خبر سهمیه بندی کارت شخصی صحت ندارد افزود سیستم سامانه هوشمند برای دریافت بنزین به گونه‌ای طراحی شده است که برای آن رقمی به عنوان حداکثر سوخت‌گیری ماهانه به ثبت می‌رسد که این رقم در حال حاضر طبق سابقه 250 لیتر است. وی در ادامه بیان کرد احتمال دارد برخی از افراد با سوخت‌گیری متعدد با کارت شخصی خود به این حداکثر ظرفیت رسیده باشند، اما از کل 22 میلیون کارت سوخت هوشمند که سوخت‌گیری می‌کنند، کمتر از هزار کارت به این میزان (250 لیتر) سوخت‌گیری کردند؛ چراکه این رقم بسیار زیادی است و حتی در صورتی که مالکان به سوخت بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند از کارت جایگاه‌داران استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من یه مسافرکش شخصیم دربلوچستان شهرستان کنادک برای من وامثال من 250لیترخیلی ناچیز هستش 350لیترکمترین استفاده هست درماه که آزادمیگیریم جایگاه داران ب من مستضعف ک مسافرکشم نمیدهن خواهشمندم اضافه نمایید ب کارت سوخت شخصی