پیام های مخفی فرازمینی ها

بررسی یک ادعای عجیب: در DNA ما پیام های مخفی فرازمینی ها نهفته شده است!

در این مقاله قصد داریم به بررسی یک ادعا و تئوری توطئه عجیب بپردازیم. برخی از نظریه پردازان توطئه معتقدند در DNA ما انسان‌ها، پیام های مخفی فرازمینی ها پنهان شده است!

از دیرباز این سوال در ذهن بشریت بوده که آیا ما در این کیهان پهناور تنها هستیم؟ برای یافتن پاسخ این سوال، هزاران سال است که در تلاش برای ساخت تلسکوپ‌های بزرگتر و قوی‌تر برای مشاهده نقاط دورتری از دنیا هستیم. اما آیا ممکن است رویکرد ما در تمامی این سال‌ها اشتباه بوده باشد؟ برخی از نظریه پردازان توطئه معتقدند به جای اینکه روی نقاط دوردست دنیا تمرکز کنیم، بهتر است سعی کنیم پیام های مخفی فرازمینی ها که در DNA خودمان نهفته شده را رمزگشایی کنیم!

مطمئنا در نگاه اول، حتی تصور اینکه ممکن است فرازمینی ها به نحوی در DNA ما پیام های مخفی پنهان کرده باشند، بنظر غیرمنطقی و باورنکردنی می‌آید. اما به هرحال درست مانند هر تئوری توطئه پرطرفدار دیگری، این تئوری توطئه هم بی دلیل پرطرفدار نشده است!

پیام های مخفی فرازمینی ها

انسان؛ محصول هوش فرازمینی!

یکی از پرطرفدارترین تئوری های توطئه در رابطه با نحوه پیدایش انسان ها روی کره زمین، این است که تمام موجودات زنده سیاره ما، یا حداقل ما انسان‌ها، به نحوی توسط هوش فرازمینی ساخته شده‌ایم! برخی از طرفداران این تئوری حتی پای خود را از این هم فراتر می‌گذارند و می‌گویند انسان‌ها صرفا جهت انجام برخی آزمایشات، توسط فرازمینی ها ساخته شده‌اند و ما چیزی جز موش آزمایشگاهی فرازمینی ها نیستیم! اما برخی دیگر، رویکردی محافظه‌کارانه‌تر دارند و سعی می‌کنند با اشاره به تئوری علمی/فلسفی پَنسپِرمیا (Panspermia) نگاهی علمی‌تر به این موضوع داشته باشند.

تئوری پنسپرمیا به طور کلی اشاره به این دارد که حیات، به صورت پیش‌فرض و از اَزَل تا به ابد در سرتاسر کیهان وجود داشته و دارد. اما برخی اتفاقات باعث ایجاد اندام‌سانان یا موجودات زنده‌ای مانند انسان‌ها و حیوانات می‌شوند. واضح است که این تئوری به خودی خود اشاره به ساخته شدن بشر توسط هوش فرازمینی ندارد. اما برخی افرادی که به ساخته شدن انسان توسط هوش فرازمینی اعتقاد دارند، معتقدند تئوری پنسپرمیا به طور کلی، تئوری درستی است اما حیات به صورت پیش‌فرض در کیهان وجود ندارد و در عوض فرازمینی ها پکیج‌ها و بسته‌هایی را به دل فضا فرستاده‌اند که همین پکیج‌ها هم باعث شکل‌گیری حیات در کره زمین شده است.

تئوری‌ها و نظریه‌های دیگری هم در این رابطه وجود دارد. به عنوان مثال برخی تئوری پردازان توطئه معتقدند انسان‌ها در یک سیاره دیگر، مثلا مریخ، تکامل یافته‌اند اما سپس بنا به دلایلی تصمیم گرفته‌اند به زمین مهاجرت کنند! طرفداران این تئوری اعتقاد دارند دلیل اینکه در بسیاری از تمدن های باستانی به موجودات فرازمینی اشاره شده هم دقیقا همین موضوع است که اجداد ما انسان‌ها، موجودات فرازمینی بوده‌اند!

همانگونه که متوجه شدید، تئوری‌ها و نظریه‌های بسیار زیادی در رابطه با پیدایش انسان‌ها توسط هوش فرازمینی وجود دارد که بعضا تفاوت‌های مهم و قابل توجهی هم با یکدیگر دارند. اما یک شباهت بین تمام این تئوری‌ها وجود دارد و آن هم این است که پاسخ تمام سوال‌های ما در رابطه با وجود و یا عدم وجود موجودات فرازمینی، در DNA خود ما انسان‌ها نهفته شده است. از آنجایی که این افراد معتقدند منبع پیدایش انسان‌ها، مکانی غیر از کره زمین است، در نتیجه به عقیده آن‌ها در دی ان ای ما انسان‌ها اطلاعاتی در رابطه با مبدا و نحوه پیدایش ما وجود دارد؛ همه کاری که باید بکنیم، یافتن و رمزگشایی این اطلاعات است!

ژن سازنده انسان

پیام های مخفی فرازمینی ها در DNA ما!

سال 2013 بود که دو دانشمند ادعا کردند داده‌هایی مرموز در DNA ما انسان‌ها وجود دارد که بسیار بعید است به صورت طبیعی بوجود آمده بوده باشند! این تیم دو نفره را یک فیزیکدان بنام ولادیمیر شِرباک (Vladimir Sherbak) و یک اختر زیست شناس بنام مَکسیم مَکاکوو (Maxim Makukov) تشکیل داده بودند. هردو دانشمند هم اهل کشور قزاقستان هستند. شرباک و مکاکوو معتقدند که ممکن است ما انسان ها توسط فرازمینی ها مهندسی ژنتیکی شده باشیم:

ما توسط موجوداتی که در منظومه‌های دیگر زندگی می‌کنند، مهندسی ژنتیکی شده‌ایم. اینکار ممکن است میلیون‌ها سال پیش، هنگامی که آن‌ها وارد کره زمین شده بودند، انجام گرفته شده باشد. یا ممکن است آن‌ها بسته‌های اطلاعاتی‌ای را در فضا منتشر کرده باشند که سپس این بسته ها به نحوی وارد کره زمین شده‌اند و با تغییر DNA اجداد نخستی‌سان و میمون مانند ما باعث پیدایش انسان‌ها در کره زمین شده باشند. ضمن اینکه ممکن است بذر حیات را خود این موجودات و بدون بازدید از کره زمین، به یک نحوی به سیاره ما فرستاده باشند.

احتمالا سوالی که اکنون برایتان بوجود آمده این است که مبنا و پایه و اساس ادعای این دو دانشمند قَزاق چیست؟ بهتر است پاسخ این سوال را از زبان خود آن‌ها بشنوید:

دی ان ای انسان به طرزی عجیب، دارای دقت ریاضیاتی است. درواقع DNA ما دقیقا مانند قطعات کُدی است که کدنویسان و برنامه‌نویسان آن‌ها را خلق و توسعه می‌دهند. با بررسی بیشتر رشته های DNA به نظر می‌رسد که انگار در ساخت آن‌ها از یک زبان برنامه نویسی خاصی استفاده شده است. درست است که ما نمی‌توانیم در حال حاضر از این زبان برنامه نویسی بیگانه، سر دربیاوریم اما با توجه به اصول منطقی موجود در آن، می‌توانیم ادعا کنیم که این زبان برنامه‌نویسی واقعا وجود دارد. ضمن اینکه در DNA ما از سیستم‌های عددی دَه‌دَهی استفاده شده که بخاطر ذات سیستماتیک و دقت آن‌ها، بسیار بعید است که به طور طبیعی و اتفاقی به وجود آمده باشند. به نظر می‌رسد یک فرایند سیستماتیک باعث ایجاد آن‌ها شده است.

اما شرباک و مکاکوو صرفا به ذکر همین موارد بسنده نکرده‌اند و با ذکر مثال‌هایی، از ادعای خودشان دفاع می‌کنند. آن‌ها با بررسی دقیق DNA انسان به نتیجه جالبی دست پیدا کرده‌اند:

یک الگوی عددی در دی ان ای ما وجود دارد که دائما در حال تکرار است و بنظر می‌رسد عدد 37 نقشی کلیدی را در این الگوی عددی ایفا می‌کند. به عنوان مثال دمای بدن انسان، 37درجه سلسیوس است. یا مثلا بر اساس آخرین تخمین‌هایی که تا کنون در رابطه با تعداد سلول‌های موجود در بدن انسان مطرح شده، بدن ما چیزی حدود 37میلیارد سلول دارد. این موارد در کنار چندین مورد دیگر، به ما ثابت کرده که عدد 37 به طرزی عجیب، دائما درحال تکرار در DNA و سیستم بدنی ما است.

به گفته این دو دانشمند، آن‌ها تاکنون موفق به کشف 9 نمونه از تکرار عدد 37 در DNA و به طور کلی بدن انسان شده‌اند. به گفته آن‌ها احتمال اینکه تمام این اعداد به صورت تصادفی و رندوم به وجود آمده باشند، یک در 10 تریلیون است!

با وجود اینکه صحبت‌های این دو دانشمند قزاق به نظر جالب می‌رسد، اما واضح است که تئوری و ادعای آن‌ها چیزی نیست که بتوان به همین سادگی آن را تایید و یا حتی رد کرد. مطمئنا این تئوری هم درست مانند تمام تئوری های این چنینی دیگر، نیاز به بررسی های فراوانی دارد. متاسفانه دانش ما انسان‌ها از بدن خودمان و مخصوصا همین بحث DNA انسان بسیار اندک است. از آنجایی که ما تمام اطلاعات کافی را در رابطه با دی ان ای خودمان در اختیار نداریم، بسیار سخت می‌توانیم تئوری‌های این چنینی را تایید و یا رد کنیم.

اما نظر شما کاربران گجت نیوز در رابطه با مطالبی که گفته شد، چیست؟ آیا نطفه موجودات سیاره ما و یا حداقل خود ما انسان‌ها در جایی غیر از کره زمین گذاشته شده است؟ یا از آن جذاب‌تر اینکه آیا در DNA ما پیام های مخفی فرازمینی نهفته شده که ما می‌توانیم با رمزگشایی آن‌ها به دلیل پیدایش انسان ها پی ببریم؟ یا همه این‌ها صرفا تئوری‌هایی هستند که ظاهری جذاب، اما باطنی پوچ دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. چه چرت و پرت هایی :/

  2. سلام ببخشید فقط تا درحال شناخت خدا هستید این کره خاکی رو از ذباله واشغال پر واز بقول شما موجودات خلق خدا وگیاهان ساخت او یا هرکس دیگری خالی نکنیم.

  3. خب یه سوال آیا حضرت آدم اول بر روی زمین بوده یا انسان های اولیه یا انسان!!؟؟؟ خب این یه سواله قرآن گفته که اولین آدم حضرت آدم بوده ولی چطور آدم ها توسط فرامینی ها به زمین آورده شده اند؟! من هم به به این دو اعتقاد و ایمان دارم و به نظر من نوه های و اجداد حضرت آدم به فرامینی ها میرسد ولی شاید این نظریه غلط باشد

  4. ده ها سال قبل از اینکه این نظریه پردازان قزاق بخواهند چنین نظریه ای بدهند ران هوبارد سردسته ی ساینتولوژیست های آمریکایی این نظریه را داده که معتقد است موجودات قضایی انسان ها را به کره ی زمین آورده و در آن جای داده اند. البته چنین نظریه هایی اصلا قابل رد یا اثبات نیستند مگر اینکه روزی خود آن موجودات فضایی نورد ادعا با انسان تماس برقرار بکنند که تا کنون چنین چیزی اتفاق نیفتاده.

  5. این چرت و پرتا دیگه چیه واقعا دارن از سادگی مردم سو استفاده میکنند

  6. مرسی از گجت نیوز❤

  7. سوال من اینست چرا باید این کد نویسی و برنامه نویسی را به فرازمینی ها ربط دهیم؟ چرا نباید آنرا به خالق یکتا ربط دهیم؟
    این جهان از نیستی خلق شده و خود فرازمینی ها هم اگر وجود خارجی داشته باشند بی شک نمیتوانند خودشان خودشان را خلق کنند.

    • این نظر شما مثل اینه که اختراع هواپیما – موبایل – کامپیوتر – اینترنت رو به خالق یکتا ربط بدیم!

    • اقا سجاد حقیقتش خواستم یه تومار بنویسم ، که خلاصشو گفتی خودت ، 😁
      واقعا واقعا نا امید میشم از عقل بشریت …
      نمیدونم چرا ما ادما همش کشفیاتمون فقط در حوزه کالبد فعلیمون هس ؟
      چرا ما فک میکنیم ما انسان ها فقط باید به کشف اسراری پی ببریم که فقط در حد و اندازه این کالبد بو گندو ختم شه ؟
      چرا یه تیم تحقیقاتی در مورد مرگ انسان تشکیل نمیشه ؟
      شما مطمعن هستید بعد از مرگ ، کلیه مختصات کیهانی ، معادلات فاصله ایی ، زمان ، و … کلیه معادلاتی که در این کالبد به دست اوردیم ،بعد از مرگ به هم بخوره ؟
      عزیزان
      کیهان از اگاهی ،ماده ،انرژی ،تشکیل شده
      ما یک انرژی متراکم هستیم
      یعنی بعد از مرگ فنا ناپذیر هستیم ، ذهن ما همواره در کیهان به صورت واحد توانایی جاری شدن داره ، یعنی ابعاد کیهان برامون مفهوم نداره ..
      فقط برامون یک چیز جای سوال هست ؟ علت وجودیمون
      یعنی ما ، فرازمینی ها ، و کلیه ذرات دارن رو به سوی خود اگاهی پیش میرن
      ما یک
      ذهن اشتراکی با کیهان داریم
      یعنی
      ذهن ما
      ذهن فرازمینی ها
      و غیر
      یک ذهن واحد ، و نا اگاه هست ، به صورت اعداد و ارقام طراحی شدیم ،
      اینم بگم
      مهم نیس
      مارو فرازمینی ها تولید کردن ، مهم اینه که چرا تولید کردن ،
      سوال ؟
      ما چرا ابر کامپیوتر میسازیم ؟
      ما چرا هوش مصنوعی میسازیم ؟
      کاری که هوش مصنوعی میکنه ما تواناییشو داریم ؟ گرچه ساخته ماست !
      و فرازمینی ها هم امکانش هس یک محصول به اسم انسان طراحی کنن ، که شاید به سوالی که اون ها هم دارن برسن …
      مثال
      تجربه عشق !
      شاید اگه ما تونستیم در عشق درست ازمایش شیم ، به اون ها هم ثابت شه
      در کیهان عشق هم وجود داره .. که خودشون تواناییشو نداشتن ..
      خب
      کلیه کیهان
      نباید
      به خالق یکتاشون در حد ممکن پی ببرن ؟ خالق یکتا فک کردید فک کردید فقط مارو افریده ؟ بقیه شلقم یا تربچه تشریف دارن ؟
      پس
      اگاه باشید و مغرورانه به کالبد انسانی مسخره به شدت جزع اکتفاع نکنید …
      انسان به وسعت جهان هستی است !
      حالا
      مارو ادم فضایی ها افریدن ؟ کودن نباشید ، اگه یک طرفه نگاه کنید از خدا دور میشید ،
      با خودتون بگید
      به درک
      افریده که افریده
      مهم اینه که
      ما یک جزع موقت هستیم
      بحث صلح عظیم و واحد کیهانی در جریانه ،
      انسان بزرگ به انسانی گفته میشه که
      عامل کیهان رو پرستش کنه …
      یک روزی
      هوش مصنوعی بر اثر خود اگاهی از انسان یک سوال اساسی خواهد پرسید –
      انسان
      خالق تو کیست ؟
      بگم خداست ؟؟؟
      خب بدبخت ای سیش میسوزه دیگه …
      حق داره منو خالق نبینه …
      چون ما خودمون توسط خالقمون طراحی شدیم
      و خالقون توسط خالقش
      همین طور بی نهایت …(فک نکنید بیگ بنگ تموم شده ….
      مهم اینه
      به یک اگاهی عظیم برسیم
      خدای خدایان کیست ؟
      واحد کیه ؟
      از الان
      به خدای بزرگ و یگانم تعظیم میکنم
      حالا شما برید تو چش فرازمینی ها …

      متاسفم
      اقا سجاد ؟
      تومار نوشتم که 😂😂😂

      • سلام میلاد جان

        از کامنتت لذت بردم انگار حرف دل منو نوشتی. خیلی دوست دارم یا هم یک گفتمانی داشته باشیم خوشحال میشم از اینستا بهم پیام بدی. آیدیم erfn_azm_pv

    • خیلی قشنگ و زیبا گفتی دمت گرم

  8. گیرم این فرضیه درست باشه و اثبات شد انسان ساخته فرازمینی هاست و اصلا ما دیدیمشون . این خالقین متعال رو
    در هر صورت هیچ تغییری در سوال اساسی داده نمیشه که
    اونا ساخته کین
    فقط یه حلقه مفقود اضافه میکنه که بزار اول اوتا رو ببینیم بعد ازشان میپرسیم
    به نظرم این داستان ها هیچی رو تغییر نمیده که خالق اصلی کیه

  9. انسان چیزی جز چند خط برنامه نویسی نیست.و قطعا یک هوش بالاتر از درکمان این برنامه نویسی رو انجام داده