چیدمان دوربین گوشی

نظر سنجی: چیدمان دوربین گوشی های هوشمند در آینده به چه شکل خواهد بود؟

امروزه نحوه چیدمان دوربین گوشی های هوشمند بسیار متنوع شده و شرکت‌ها به اشکال هندسی روی آورده‌اند. اما فکر می‌کنید در آینده ممکن است چه نوع طراحی را برای دوربین گوشی‌ها ببینیم؟

سال 2019 را باید سال ارائه دوربین‌های چندگانه با چیدمان عجیب در گوشی های هوشمند دانست. گوگل و اپل به سراغ طراحی مربعی‌شکل رفتند و وان پلاس و هواوی نیز تصمیم گرفتند دوربین‌های پشتی گوشی‌های پرچمدار خود را به شکل دایره قرار بدهند. اما به نظر می‌رسد این فقط آغاز راه است. در سال آینده، دوربین گوشی های هوشمند وارد فاز جدیدی می‌شوند و برای نشان دادن درست قابلیت‌های بهبود یافته آنها، به شکل‌های جدیدی نیاز دارند. به همین دلیل در این مطلب نحوه چیدمان‌های عجیب و غریب دوربین گوشی های هوشمند که دوست داریم در آینده آنها را ببینیم را به شما نشان می‌دهیم و در نهایت نظر شما را می‌پرسیم که کدام‌یک از این طرح‌ها را دوست دارید.

1. مثلث

چیدمان دوربین گوشی

نحوه چیدمان مثلثی‌شکل دوربین‌ها را تاکنون مشاهده نکرده‌ایم، اما بعید نیست به زودی آن را در گوشی های هوشمند ببینیم. این نماد را در همه جا رویت می‌کنیم، اما چه چیزی بهتر از این که یک دوربین 100 مگاپیکسلی درون آن قرار بگیرد؟ البته این روزها فقط یک لنز برای دوربین پشتی کافی نیست و به همین دلیل می‌توان دوربین‌های تله و فوق عریض را در ضلع‌های دیگر مثلث قرار داد.

2. ضربدر یا X

چیدمان دوربین گوشی

در این طرح، سه دوربین معمولی به همراه فلش در گوشه‌ها و یک دوربین با بزرگنمایی فوق‌العاده در وسط قرار می‌گیرد. این طرح ضربدری یا Xمانند برای چیدمان دوربین گوشی هوشمند بسیار مناسب و جذاب به نظر می‌رسد.

3. قلب

چیدمان دوربین گوشی

این نوع طراحی برای افرادی با روحیه ظریف به خصوص دخترخانم‌های نوجوان و زنان جوان بسیار جذاب است. به خصوص وقتی این چیدمان دوربین با رنگ‌های روشن و شاد ترکیب شود. می‌توان این نحوه قرارگیری دوربین و طراحی را الگوبرداری شده از Hello Kitty معروف دانست.

4. ستاره

چیدمان دوربین گوشی

دوربین ستاره‌ای اینجاست. با داشتن یک سنسور دوربین قدرتمند و بزرگ در وسط و چند دوربین دیگر در طرفین، طراحی ستاره‌ای شکل دوربین‌های پشتی دوست‌داشتنی خواهد بود. این نوع طراحی برای یوتیوبرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و همچنین افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند، مناسب است.

5. صلیب

چیدمان دوربین گوشی

شما فقط به یک لمس نیاز دارید تا تصاویری الهام‌بخش را ثبت کنید. این نوع چیدمان دوربین گوشی ، فضای کافی برای قرار دادن تمامی سنسورهای دوربین را فراهم می‌کند و حس عمیق و روحانی را برای شما به وجود می‌آورد.

6. هلال ماه

چیدمان دوربین گوشی

این نوع طراحی شبیه به یک هلال ماه یا حتی یک موز است. می‌توانیم دوربینی با قابلیت‌های عکاسی در نور کم را در این ساختار قرار دهیم. به خصوص این که این روزها گوشی های هوشمند رقابت سختی در عکاسی در محیط‌های تاریک و کم‌نور دارند. طراحی مذکور با رنگ بدنه مشکی یا خاکستری، ظاهر فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

کدام نحوه چیدمان دوربین در گوشی را می‌پسندید؟

حالا می‌خواهیم نظر شما را در این باره جویا شویم. شما کدام‌یک از طرح‌های فوق را می‌پسندید و به نظرتان در آینده شاهد چه نوع چیدمان دوربین در گوشی های هوشمند خواهیم بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. یعنی خاک تو سر فون آرنا با این نظر سنجیش حاضرم نوکیا کلیدی بخرم ولی سراغ اینجور ماژولایی نرم

  2. سلام بنظر من اینده در اینده گوشی های موبایل بدون مواد فیزیکی ساخته خواهد شد منظورم اینه که مثل فیلما صفحه رو هوا شناور میشه

  3. گجت نیوز؟؟؟
    شوخیه ؟

    • چرا چطور مگه اتفاقی افتاده مگه؟خوب این خبر جاش ابنجاس

      • خانم ندا ؟
        منظورم گجت نیوز نیس !
        منظورم توی این عصر
        کمپانی ها قرار نیس دوربینو قلب !!!! ستاره !!!!!
        ماه !!!!! و ….. درست کننن !
        خوده این طرح ها به طرز کمدی خنده دارن …
        در اینده
        ایده خودمه البته
        با استفاده از نانو چیپ های فوق ریز
        روی چشم انسان کار خواهد شد ، یعنی رو به سوی دنیای واقعیت مجازی میریم ، یعنی همه چی فقط در لنز چشم های ما اتفاق میفته ، همچنین این نانو لنز ها توانایی هایی که دوربین های حرفه ایی دارن رو شامل میشه ، یعنی ما با چشمامون مثل دوربینا ، فیلم میگیریم ، صحنه اهسته ، و زوم ،
        البته
        یک سری حسگرها هم در بدن جاسازی میشه که
        رخ داد های بدنی رو اسکن کنه
        و هم چنین چیپ های مغزی
        که با فکر کردن ، دستور ارسال شه
        اینده بشریت
        فراتر از اونی که فکر میکنیم هس
        گرچه اینایی که گفتم براتون خنده دار باشه
        ولی
        وقتی
        حرف از اینده میزنیم
        بهتره
        حرف از
        مدل قلبی لنز روی گوشی نزنیم
        حداقل برای بنده خنده دار بود
        بقیه راحت شن …..

  4. همشون چرت و مزخرف هستن من طراحی 6دوربین پشتی سونی که در اینده قرار ساخته بشه میپسندم و همینطور طراحی دوربین پشتی 5دوربین نوکیا 9و نوکیا 7.2هم حرف ندارن
    ولی فون ارنا با این نظرسنجی که گذاشته بیشتر خودش و ذهنیت عقب افتاده که طراحان فون ارنا دارن به نمایش عموم گذاشته

  5. من اصلا نظر نزدم چون هیچ کدومشون نمبتونه گزینه بعدی باشه

  6. دتداچ با خودت چی فکر کردی اینا رو طراحی کردی؟!!!!
    خیلی ضایع است