مک بوک پرو 16 اینچی

تصاویر مک بوک پرو 16 اینچی اپل در آخرین نسخه آزمایشی مک او اس دیده شد

تصاویری از مک بوک پرو 16 اینچی اپل به صورت آیکون‌هایی در قطعه کدهای آخرین نسخه آزمایشی مک او اس کاتالینا 10.15.1 دیده شد. این تصاویر می‌توانند مهر تاییدی بر پیش‌بنی‌های مینگ چی کو باشند.

دو عکس جذاب توسط یک وبلاگ فرانسوی از قطعه کدهای مربوط به نخستین نسخه‌ی آزمایشی مک او اس کاتالینا 10.15.1 کشف شده است. این عکس‌ها٬ مربوط به رندرهای یک مدل از مک بوک پرو در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری است. با توجه به اندازه‌ی نسبتا کوچک‌تر حاشیه‌های اطراف نمایشگر و همچنین نام فایل این دو عکس که “macbookpro-16-silver” و “macbook-pro-gray” است٬ مسلما ما باید در انتظار رونمایی‌های تازه‌ای در خانواده‌ی لپ تاپ‌های بالارده‌ی اپل را داشته باشیم. اگر به خاطر داشته باشید٬ مینگ چی کو (تحلیلگر ارشد اپل) پیشتر در مورد این مدل صحبت‌هایی را ارائه کرده بود.

عرضه مک بوک پرو 16 اینچی در دو رنگ

طبق شایعات و اطلاعات پراکنده‌ای که وجود دارد٬ انتظار می‌رود مک بوک پرو 16 اینچی جدید دارای وضوح 3072 در 1920 پیکسلی باشد و از پردازنده‌های نسل نهمی Coffee Lake اینتل قدرت بگیرد. به احتمال زیاد اپل یک مدل 8 هسته‌ای Core i9 نیز درست مانند مک بوک پرو 15 اینچی کنونی را نیز عرضه کند. اعتقاد بر این است که در لپ تاپ مک جدید٬ اپل از یک کیبورد با مکانیزم قیچی بازطراحی شده استفاده کرده باشد تا تمام مشکلاتی که با مکانیزم پروانه‌ای وجود داشت٬ به طور کلی از بین برود.

مک بوک پرو 16 اینچی

با این حال٬ بزرگ‌ترین تغییر مربوط به اندازه‌ی نمایشگر است. با نگاهی به رندرهای مک بوک پرو 15 اینچی کنونی اپل و قرار دادن آن در کنار عکس فاش شده از مدل 16 اینچی٬ متوجه حذف شدن مقدار زیادی از حاشیه‌های اطراف نمایشگر خواهید شد. این بدان معناست که مک بوک جدید اپل خیلی هم بزرگ‌تر از نسخه‌ی 15 اینچی خود نخواهد بود. اما هنوز این سوال برای ما وجود دارد که آیا اپل از نمایشگر mini-LED که سال‌هاست در حال توسعه‌ی آن است در این دیوایس استفاده خواهد کرد یا خیر!

مک بوک پرو 16 اینچی

با این حال٬ این مورد آخر بستگی به زمان عرضه‌ی این دیوایس بستگی دارد٬ چرا که انتظار نمی‌رود فناوری mini-LED زودتر از سال آینده آماده‌ی بهره‌برداری باشد. و همچنین تمام این‌ها فقط در صورتی ممکن است که فرض کنیم٬ آیکون‌های کشف شده مربوط به نسخه‌های عرضه‌ نشده‌ی مک بوک‌ها هستند. اما تجربه ثابت کرده است که آیکون محصولات موجود در نسخه‌های آزمایشی نرم افزاری شرکت اپل٬ می‌توانند منابع قابل اعتمادی برای گمانه‌زنی‌های ما باشند. پیشتر طراحی آیفون ایکس٬ آیفون ایکس اس مکس و آیپد پرو نیز به لطف همین آیکون‌ها افشا شده بود. ما به تازگی از قطعه کدهای آی او اس 13.2 بتا نیز به آیکونی برخورده‌ایم که ظاهرا مربوط به ایرپاد پرو مجهز به نویزکنسلینگ اپل است.

با خوشبینی می‌توان انتظار داشت که اپل در دومین رویداد پاییزی خودش در امسال٬ از مک بوک پرو 16 اینچی خودش پرده برداری کند. فقط باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*