شرکت های سازنده گوشی

پرفروش ترین شرکت های سازنده گوشی موبایل در جهان از 1994 تا 2019 (گجت تی وی)

پرفروش ترین شرکت های سازنده گوشی موبایل در جهان از سال‌های 1994 تا 2019 کدام کمپانی‌ها هستند؟ در ادامه با یک ویدیو به بررسی میزان فروش هر یک از شرکت‌ها در 25 سال اخیر می‌پردازیم.

امروزه تنوع گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده و شرکت‌های زیادی با مدل‌های متنوع در بازار اسمارت فون‌ها حاضر هستند. در گذشته چنین نبود و تنوع بسیار کمتری را در بازار گوشی های هوشمند شاهد بودیم. اما پرفروش ترین شرکت‌های سازنده گوشی موبایل در جهان کدام کمپانی‌ها هستند؟ اگر به دهه 90 برگردیم، زمانی موتورولا و نوکیا پرفروش‌ترین محصولات را داشتند و پس از آن سونی، زیمنس، سامسونگ و سونی اریکسون وارد شدند.

اگر اکنون به پرفروش ترین سازندگان گوشی های تلفن همراه نگاه کنیم سامسونگ با اقتدار در صدر قرار دارد. با وجود کاهش عرضه و فروش گوشی های هوشمند در یک سال اخیر، سامسونگ همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده است. پس از سامسونگ، شرکت چینی هواوی قرار دارد که در زمان کوتاهی به رشد باورنکردنی دست پیدا کرد و حتی اپل را نیز پشت سر گذاشت و اکنون در رتبه دوم قرار دارد. اپل نیز در یکی دو سال اخیر کمی افت کرد و پایین‌تر از سامسونگ و هواوی و البته با اختلاف کم در جایگاه سوم جای گرفته است. شیائومی، اوپو و ویوو سایر شرکت‌های چینی هستند که در بین پرفروش ترین سازندگان اسمارت فون‌ها دیده می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی پرفروش ترین شرکت های سازنده گوشی موبایل در جهان از سال 1994 تا 2019 را مشاهده کنید و ببینید در هر دوره‌ای کدام شرکت بیشترین سهم بازار را از آن خود کرده بود و شرکت‌های چینی مثل هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو چگونه توانستند خود را به رتبه‌های بالایی برسانند.

پرفروش ترین شرکت های سازنده گوشی موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ که 11 ساله روی تخت سلطانی نشسته

  2. چرا منبع رو ذکر نکردیم و اولش لوگوی گجت نیوز زدین
    این ویدیو مال ی کانال یوتیوب هست که خیلی هم معروف و همش از این ویدئو ها درست می‌کنه
    امانت دار باشین لطفاً