مودم هواوی 5G وای فای پرو

مودم هواوی 5G وای فای پرو با باتری 8 هزار mAh معرفی شد

مودم هواوی 5G وای فای پرو یک پاوربانک 8 هزار میلی‌آمپر ساعتی در دل دارد. با استفاده از این مودم، دستگاه‌های فاقد مودم 5 جی، قادر به بهره بردن از اینترنت پرسرعت نسل پنجم شبکه موبایل می‌شوند.

هواوی میت ایکس و هواوی میت 30 5G تنها محصولات این شرکت چینی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل به شمار نمی‌روند. هواوی محصولاتی با پشتیبانی از این فناوری، خارج از چارچوب یک گوشی هوشمند نیز ارائه کرده است. به عنوان نمونه باید به MH5000 اشاره کرد که اولین ماژول 5G مالتی مود تک هسته‌ای به شمار می‌رود. این محصول برای استفاده عموم کاربران نبوده و در صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مودم هواوی 5G وای فای پرو

برای کاربران عادی، مودم هواوی 5G وای فای پرو معرفی شده است. بدنه سرامیکی شیک آن سفید یا مشکی بوده و دو پورت با پشتیبانی از فناوری سوپر شارژ روی آن قرار دارد. دلیل قرارگیری این درگاه‌ها، وجود یک پک باتری 8 هزار میلی‌آمپر ساعتی درون گجت محسوب می‌شود. به عبارتی هواوی 5 جی وای فای پرو یک پاوربانک و همچنین یک مودم قابل حمل است. نسخه دیگری از این محصول، فقط در رنگ سفید، با ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت وجود دارد.

ویژگی‌های مودم هواوی 5G وای فای پرو

بر اساس گفته‌های سازنده، Huawei 5G WiFi Pro اولین مودم وای فای دوآل مود در دنیا به شمار می‌رود. به لطف آن، کاربران گوشی‌های هوشمند فاقد تراشه‌ای مجهز به مودم موبایل 5G، می‌توانند طعم اینترنت پرسرعت بر بستر نسل پنجم شبکه موبایل را بچشند. هواوی تاکید زیادی روی دوام بالای مودم 5 جی قابل حمل خود دارد.

همانند گوشی‌های هوشمند هواوی با پشتیبانی از 5G، تراشه به کار رفته در مودم جیبی جدید آن نیز مودم Balong 5000 5G است. دستگاه در ادامه سیگنال‌های دریافت شده از آنتن‌های نسل پنجم شبکه موبایل را به امواج وای فای تبدیل خواهد کرد. پشتیبانی از شبکه ماژول دوگانه NSA/SA یکی از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

مودم هواوی 5G وای فای پرو

به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی، پاوربانک درونی مودم خیلی سریع شارژ خواهد شد. در ادامه گجت با حداکثر توان 22.5 وات دیگر گوشی‌های هوشمند را سریع شارژ می‌کند. گجت‌های پشتیبانی‌کننده از فناوری شارژ وایرلس، با حداکثر توان 15 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شوند.

تراشه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی داخل مودم Huawei 5G WiFi Pro کار گذاشته شده تا در هر لحظه، به قوی‌ترین سیگنال‌ها متصل شود. استفاده از این تراشه به پایدار بودن اتصال بی‌سیم منجر خواهد شد، در نتیجه می‌توان برای اجرای بازی‌های آنلاین روی آن حساب کرد.

مودم هواوی 5G وای فای پرو

مودم هواوی 5G وای فای پرو را می‌توان از دسامبر سال میلادی جاری (آذر – دی) خریداری کرد. هنوز قیمت آن توسط سازنده اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*