موتورولا موتو ای 6 پلی

نگاهی به مشخصات گوشی موتو ای 6 پلی ؛ تازه‌ترین موبایل ارزان قیمت موتورولا

موتورولا موبایل تازه‌ای را معرفی کرده که از موتو E6 و E6 پلاس هم ارزان‌تر است. گوشی موتورولا موتو ای 6 پلی (Motorola Moto E6 Play) تنها 121 دلار قیمت دارد و به زودی عرضه می‌شود.

گوشی جدید موتورولا با حاشیه‌های عریض خود، طراحی چشمگیری ندارد؛ اما با توجه به قیمتش، پیکیج مناسبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. صفحه نمایش 5.5 اینچی موتو ای 6 پلی ، وضوح اچ دی پلاس (1440 در 720 پیکسل) دارد و دقیقا مشابه مدل استاندارد موتو ای 6 است.

موتورولا موتو ای 6 پلی

روی پیشانی دستگاه، اسپیکر مکالمه و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد که از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند. عملکرد فیس آنلاک هم وابسته به این دوربین است. اگر به دنبال راه امن‌تری برای گشودن قفل گوشی هستید، می‌توانید از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی استفاده کنید.

یک ماژول افقی نیز در پشت گوشی اقتصادی موتورولا دیده می‌شود که متشکل از فلاش LED و تک دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز است. از سایر عناصر فیزیکی موتو E6 پلی باید به دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بالا و درگاه منسوخ شده‌ی micro-USB در لبه پایینی اشاره کنیم.

موتورولا موتو ای 6 پلی

موتورولا موتو ای 6 پلی از تراشه رده ابتدایی MT6739 قدرت می‌گیرد. این چیپست اندکی از اسنپدراگون 425 که در گوشی‌های خانواده موتو ای 5 به‌کارگیری شده بود، سریع‌تر است. همچنین 2 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ اما اگر این فضای ذخیره‌سازی کافی نیست، می‌توانید از کارت میکرو اس دی 256 گیگابایتی هم استفاده کنید.

سیستم عامل اندروید 9 گوشی، خام نیست و سفارشی موتورولا است. هیچ تضمینی هم برای به‌روزرسانی آن وجود ندارد؛ اما احتمالا برند مستقر در شیکاگو، آپدیت‌های امنیتی را ارائه خواهد داد. تامین انرژی این مجموعه را یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی عهده‌دار خواهد بود که از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می‌کند.

موتورولا موتو ای 6 پلی

البته به جز نسخه برزیلی دستگاه که همان شارژر 10 واتی را دارد، این گوشی در سایر بازارها با یک شارژ 5 واتی عرضه می‌شود. همچنین فقط در جعبه نسخه برزیلی، ایرفون وجود خواهد داشت.

تاریخ عرضه و قیمت موتورولا موتو ای 6 پلی

از هم‌اکنون امکان خرید محصول در برزیل و مکزیک وجود دارد؛ اما عرضه‌‌ی جهانی از نیمه‌های نوامبر، همزمان با فروش موتو جی 8 پلاس در اروپا آغاز خواهد شد. موتورولا موتو ای ۶ پلی در رنگ‌های آبی و مشکی، با قیمت 109 یورو در قاره سبز عرضه می‌شود و پس از آن، به سایر بازارهای آمریکای لاتین و آسیا وارد خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمونه های ناچ دار 100 دلاری (ارزانتر) بهتری تو بازار هست

    با سپاس