لکسوس LF-30 کانسپت

لکسوس LF-30 کانسپت معرفی شد؛ با خودرو الکتریکی آینده Lexus آشنا شوید

لکسوس LF-30 کانسپت معرفی شد. شرکت ژاپنی لکسوس از خودرو الکتریکی آینده خود در نمایشگاه توکیو 2019 رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو مفهومی آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی لکسوس برای ارائه نظر خود در مورد نسل آینده خودروهای الکتریکی، مدل مفهومی لکسوس LF-30 کانسپت را رونمایی کرد. این خودرو که در نمایشگاه توکیو 2019 به معرض نمایش عموم درآمد نسبت به بسیاری از خودروهای الکتریکی متمایز است؛ چراکه هر چهار چرخ این خودرو از موتورهای داخلی بهره می‌برند که می‌توانند قدرت ترکیبی 536 اسب بخار را تولید کنند. این سبک طراحی، یعنی استفاده از موتورهای داخل چرخ‌ها باعث می‌شود میزان هندلینگ خودرو در سطح عالی باشد. این خودرو از تکنولوژی کنترل پایداری پیشرفته لکسوس نیز بهره می‌برد که خروجی موتورهای الکتریکی را تنظیم می‌کند. همچنین لکسوس LF-30 کانسپت بر اساس نوع شرایط رانندگی قادر است از دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک استفاده کند.

تکنولوژی‌های لکسوس LF-30 کانسپت

لکسوس LF-30 کانسپت

خودرو الکتریکی مفهومی لکسوس به کابل‌های شارژ نیازی ندارد؛ چراکه برای آن تکنولوژی شارژ بی‌سیم پیشرفته‌ای ارائه شده است. از سایر تکنولوژی‌های این خودرو می‌توان به سیستم رانندگی خودکار پیشرفته اشاره کرد که عملکرد پارک خودکار را مشابه سیستم احضار تسلا ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این کانسپت الکتریکی از موتورهای الکتریکی داخل چرخ برخوردار شده است، از این رو طراحان برای ساخت فرم کلی خودرو آزادی عمل بیشتری داشتند و به همین دلیل یک فضای شیشه‌ای از قسمت جلو تا چرخ‌های عقب قرار گرفته است.

لکسوس LF-30 کانسپت

شرکت ژاپنی لکسوس برای جلوپنجره این کانسپت نیز طراحی ویژه‌ای را در نظر گرفته است. هنگامی که پا به کابین این خودرو می‌گذارید، طراحی بی‌نظیر آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. راننده و سرنشین جلو بر روی صندلی‌های آینده نگرانه‌ای می‌نشینند که به صندلی‌های فرست کلاس هواپیماهای لوکس شباهت دارند. همچنین این صندلی‌ها از تکنولوژی ماساژ مصنوعی بهره می‌برند. در کابین یک سیستم صوتی مارک لوینسون نیز وجود دارد که کابین را بیش از پیش جذاب کرده است.

تصاویر لکسوس ال اف 30 کانسپت