پتنت‌های کنسول بازی دستی شارپ

کنسول بازی دستی شارپ با دسته متصل شونده در دست ساخت است

پتنت‌هایی از کنسول بازی دستی شارپ منتشر شده است که نشان دهنده‌ی یک کنسول شبیه به تبلت با یک دسته‌ی متصل شونده به آن است.

زمانی که در سال 2016 شارپ در آستانه‌ی ورشکستگی قرار داشت، پس از تزریق سرمایه از سوی کمپانی فاکس‌کان، مجددا احیا شد. این شرکت هم اکنون به تولید تلویزیون‌ها و پنل‌های نمایشگر OLED مشغول است و دو پتنت تازه منتشر شده در دفتر حق ثبت و مالکیت معنوی ژاپن، نشان می‌دهد که این شرکت به زودی وارد صنعت سخت افزاری گیمینگ نیز خواهد شد.

در حالی که بازی‌های موبایلی به قدری پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند کاملا با کنسول‌های بازی رقابت کنند، گیمرها همچنان از فقدان دسته‌های فیزیکی بازی برای تجربه‌ی هرچه بهتر عناوین موبایلی رنج می‌برند. این دقیقا همان چیزیست که پتنت‌های شارپ نشان می‌دهند سازنده‌ی ژاپنی به دنبال حل آن است.

پتنت‌های کنسول بازی دستی شارپ

با توجه به تصاویر منتشر شده، شارپ در حال طراحی یک کنسول دستی شبیه به تبلت است که به یک نمایشگر لبه به لبه مجهز است. این دیوایس از دسته بازی فیزیکی نظیر یک d-pad نیز پشتیبانی می‌کند که به صورت مغناطیسی به آن متصل می‌شود. این پتنت‌ها دو طراحی متفاوت را به نمایش می‌گذارند. اولی، یک کنترلر مستطیلی است، در حالی که دومی یک کنترلر گرد صیقلی را نشان می‌دهد.

پتنت‌های کنسول بازی دستی شارپ

این پتنت‌ها فایده‌ی استفاده از یک دسته با لبه‌های منحنی را نشان نمی‌دهد، اما ممکن است به دسترسی بهتر انگشت‌ها و حفظ موقعیت در هنگام اتصال به کنسول مربوط باشد. برخلاف کنسول نینتندو سوئیچ، کنسول بازی دستی شارپ فاقد هرگونه اسلات برای اتصال کارتریج‌های بازی است. این می‌تواند نشانگر نصب پلتفرم اندروید روی آن باشد تا به کاربران اجازه دهد بازی‌های اندرویدی را روی آن نصب کرده و اجرا کنند. یا شاید هم این شرکت در حال کار روی یک پلتفرم گیمینگ ابری است تا بازی‌های محبوب کنسول‌های دیگر را از طریق آن به اجرا درآورد.

به هر ترتیب ما نمی‌توانیم به صورت صد درصدی تایید کنیم که این پتنت‌ها به محصول تجاری واقعی تبدیل خواهند شد. زمان، بهترین پاسخ را به ما خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه به پیشرفت ادامه بده پایدار باشی شارپ با اصالت