گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو

گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو با پنج دوربین در راه است

تصویری از گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو (Xiaomi Mi CC9 Pro) منتشر شده است که می‌تواند 5 دوربین پشتی آن را تایید کند.

شایعات در مورد گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو از چند هفته پیش آغاز شد و گفته شد که این دیوایس از فناوری شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از شایعاتی که در مورد آن وجود دارد و به نظر هم درست می‌آید٬ تجهیز آن به یک دوربین 108 مگاپیکسلی است. با توجه به یک پوستر تبلیغاتی که توسط شیائومی منتشر شده٬ ما می‌توانیم پنجم نوامبر (14 آبان 98) با این گوشی جذاب چینی ملاقات کنیم.

این تصویر نشان می‌دهد که Mi CC9 Pro جمعا از پنج دوربین برخوردار است که به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این پیکربندی ما می‌توانیم فلاش LED دوگانه و عبارت “5X Optical” را نیز مشاهده کنیم که به ارائه‌ی زوم 5 برابری اپتیکال توسط دوربین تله فوتو این دیوایس اشاره دارد.

گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو

جزئیات 5 دوربین گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو

شیائومی محصولات خانواده CC خود را برای کاربران خلاق و کنجکاوی توسعه می‌بخشد که به عکاسی علاقه‌مند هستند و از طرفداران یک گوشی هوشمند هستند که بتواند هر نوع عکسی بگیرد. این می‌تواند شامل عکاسی عریض از مناظر، عکاسی با زوم 5 برابری باکیفیت، عکاسی در شرایط نوری کم به لطف سنسور ISOCELL Bright HMX سامسونگ، عکاسی ماکرو و عکاسی پرتره با پس زمینه‌ی تار باشد. البته دوربین 108 مگاپیکسلی موجود در این گوشی جدید نیست، برای نخستین بار شاهد حضور آن در گوشی می میکس آلفا شیائومی بودیم و حالا بار دیگر در یک گوشی دیگر برند شیائومی حضور پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود این سنسور با توسعه‌ی مشترک دو شرکت سامسونگ و شیائومی طراحی شده است.

در رویداد 14 آبان که قرار است شیائومی از این گوشی پرده برداری کند، شاهد حضور تلویزیون شیائومی می تی وی و یک ساعت هوشمند جدید از این برند چینی نیز خواهیم بود. لازم به ذکر است که گجت نیوز این رویداد را تحت پوشش خبری خودش قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*