آی او اس 13.2.2

آی او اس 13.2.2 مشکل مدیریت اپلیکیشن در پس‌زمینه را حل می‌کند

اپل آپدیت آی او اس 13.2.2 (iOS 13.2.2) را با هدف رفع مشکل مدیریت اپلیکیشن در پس‌زمینه‌ی گوشی‌های آیفون منتشر کرد. این به‌روزرسانی دارای حجم کمی است.

اپل آپدیت آی او اس 13.2.2 را برای آیفون‌ها و آیپاد تاچ‌های سازگار منتشر کرد. آخرین به‌روزرسانی پلتفرم آی او اس که دارای کمی نیز هست، مشکلی که با به‌روزرسانی قبلی برای برخی دیوایس‌ها به وجود آمده بود را برطرف می‌کند تا به درستی کار کنند.

این به‌روزرسانی که 100 مگابایت حجم دارد یکی از کم حجم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی است که اپل تا به حال آن را منتشر کرده است، اما مشکل بسیار مهمی را حل می‌کند. بسیاری از کاربران که آی او اس 13.2 را روی گوشی خود نصب کرده بودند،‌با بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه‌ی گوشی، زمانی که قصد جابجایی بین اپلیکیشن‌ها را داشتند، مواجه می‌شدند. این به‌روزرسانی عمدتا با همین هدف منتشر شده است تا هیچ کسی دیگر درگیر این مشکل نباشد.

به‌روزرسانی فوق همچنین مشکل سیگنال موبایل و دیتا را نیز که برخی کاربران به آن دچار شده بودند، برطرف می‌کند. البته هنوز مشکلات مختلفی وجود دارد که هنوز هم کاربران با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، اما خبر خوب اینکه اپل در حال کار روی آن‌ها است و قصد دارد به مرور زمان تمام آن‌ها را برطرف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. من که واسم پیش نیومده

  2. پشتیبانی اپل از محصولاتش عالیه

  3. من دوستم گوشیش رو اپدیت کرد دوربینش از کار افتاد

  4. چ‌ خوب من با این مورد خیلی مشکل داشتم