مایکروسافت سرفیس پرو ایکس

تماشا کنید: بررسی تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو ایکس

مایکروسافت سرفیس پرو ایکس (Microsoft Suface Pro X) یک تبلت هیبریدی باریک، سبک، زیبا و دوست‌داشتنی است که در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این گجت را مشاهده کنید.

سال‌هاست که مایکروسافت سرفیس پرو، یکی از بهترین دیوایس‌های 2 در 1 ویندوزی یا همان تبلت های هیبریدی است. این گجت، یک محیط دسکتاپ عالی را برای انجام فعالیت‌های چند وظیفه‌ای در قالب یک تبلت سبک ارائه می‌دهد. اما این دیوایس از سرفیس پرو 4 به بعد از لحاظ بدنه و طراحی خیلی تغییر نکرده است و حالا مایکروسافت آماده است تا این روند را عوض کند و چیز جدیدی را به ما نشان دهد.

سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) باریک‌ترین سرفیسی است که تاکنون دیده‌ایم و باریک‌ترین حواشی را دارد. از نظر زیبایی‌شناختی، این دستگاه یک به‌روزرسانی اساسی را تجربه کرده، اما مایکروسافت سرفیس پرو ایکس در بخش سخت افزاری نیز با تغییراتی مواجه شده است. این تبلت هیبریدی از یک چیپست سفارشی استفاده می‌کند که به ادعای مایکروسافت، دارای سریع‌ترین پردازنده ARM در رایانه‌های شخصی است. سرفیس پرو X بسیار سبک است و از نمایشگر 13.3 اینچی با وضوح 2880 در 1920 پیکسل و نسبت کنتراست 1400 به 1 بهره می‌برد. دو درگاه یو اس بی C، شارژ سریع، ارتباط LTE، قلم جدید و سیستم عامل ویندوز 10 از دیگر ویژگی‌های این تبلت هیبریدی محسوب می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو ایکس را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول جدید مایکروسافت بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی مایکروسافت سرفیس پرو ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مطلب بدرد بخوریه