سامسونگ گلکسی فولد

گوشی منعطف سامسونگ گلکسی W20 در وب‌سایت تنا ظاهر شد

سامسونگ گلکسی W20 تست‌های پیش از عرضه را در چین پشت سر گذاشت. پیش‌تر تصور می‌شد این یک موبایل تاشو کلاسیک است؛ اما ظاهرا باید گلکسی دابلیو ۲۰ را دومین گوشی منعطف سامسونگ بدانیم.

بنابر گزارش‌ها، مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی W20 روز 28 آبان (19 نوامبر) در ووهان چین برگزار خواهد شد. پیش از آن اما می‌توانیم نگاهی به مشخصات کلیدی و تصاویر منتشر شده در سایت TENAA (رگولاتوری چین) بیندازیم. این گوشی با شماره مدل SM-W2020 طراحی مشابهی با سامسونگ گلکسی فولد دارد که به تازگی وارد بازار چین شد.

تشابه طراحی سامسونگ گلکسی W20 با گلکسی فولد

تصاویر، لولای دستگاه را در سمت راست نشان می‌دهند. حسگر اثر انگشت، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم در لبه سمت چپ دیده می‌شوند. همچنین گلکسی دابلیو 20 مانند نخستین گوشی منعطف سامسونگ، ابعاد 160.9 در 117.9 در 6.9 میلی‌متری دارد. با این اوصاف، شاید W20 نسخه‌ی منحصرا 5G گلکسی فولد باشد.

در یکی از عکس‌ها، چیدمان عمودی دوربین سه‌گانه و فلاش LED را می‌بینم که یک سنسور ناشناخته هم آن‌ها را همراهی می‌کند. فعلا لیست کاملی از مشخصات سامسونگ گلکسی W20 در اختیار نداریم؛ اما تنا به وجود نمایشگر ثانویه 4.6 اینچی و باتری 4135 میلی‌آمپر ساعتی در آن اشاره کرده است. البته باتری گلکسی فولد، 4380mAh ظرفیت دارد. قدرت گرفتن از تراشه اگزینوس 990 با مودم داخلی 5G هم یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی دستگاه محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو بازار ازشون هست ؟