جایگزین پژو 405

این سه خودرو جایگزین پژو 405 جی ال ایکس می‌شوند

معاون، تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو اعلام کرد خودروهای گروه سمند، پژو پارس و رانا به عنوان جایگزین پژو 405 جی ال ایکس بنزینی به بازار عرضه خواهند شد.

کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو اعلام کرد بر اساس توافقات و هماهنگی‌هایی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد و گروه خودروسازی ایران خودرو صورت گرفته است، خودرو پژو 405 جی ال ایکس بنزینی در پایان خرداد سال 1399 از خطوط تولید این گروه خودروسازی حذف خواهد شد و تولید این خودرو به پایان خواهد رسید.

جزئیات خودروهای جایگزین پژو 405

کیانوش پورمجیب در ادامه عنوان کرد تا پایان خرداد 99 تمامی تعهدات این خودرو حفظ خواهد شد. وی افزود پس از پایان خرداد 99، خودرو پژو 405 جی ال ایکس دوگانه سوز بر اساس تقاضای تاکسیرانی، فقط برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تولید خواهد شد. وی تاکید کرد این خودرو به دلیل قیمت مناسب خود جزو خودروهای مورد تقاضای رانندگان تاکسی است. پورمجیب با تاکید بر اینکه پژو 405 بر اساس شاخص‌های آخرین ویرایش استاندارد ملی کشور تولید می‌شود، افزود دلیل توقف تولید این خودرو به‌روزرسانی‌های تولیدات ایران خودرو است. معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در پایان خاطرنشان کرد پس از توقف تولید این خودرو، خودروهای خانواده سمند، پژو پارس و رانا جایگزین آن خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*