بهترین گوشی های سال 2019

بهترین گوشی های سال 2019 را بشناسید

آیا به دنبال انتخاب در بین بهترین گوشی های سال 2019 هستید؟ ما در این مقاله شما را با بهترین مدل‌های جدید از گوشی‌های آیفون گرفته تا سامسونگ، وان پلاس، گوگل و شیائومی آشنا خواهیم کرد که گزینه‌های ایده‌آلی برای خرید هستند.

کدام گوشی گزینه‌ی مناسبی برای خرید در سال 2019 است؟ از گوشی‌های اندرویدی عالی تا آخرین آیفون‌های اپل٬ ما همگی را بررسی کرده‌ایم و بهترین گزینه‌هایی که می‌توانند نیازهای کاربران مختلف را برآورده کنند از بین آن‌ها انتخاب کرده‌ایم؛ هرچند مزایا و معایب آن‌ها را نیز می‌توانید در کنارشان مشاهده کنید. بدون هیچ حرف اضافی٬ شما را دعوت می‌کنیم تا با بهترین گوشی های سال 2019 میلادی آشنا شوید.

بهترین گوشی های سال 2019

اپل آیفون 11 پرو مکس

بزرگ‌ترین آیفون از نظر عملکردی جزو بهترین‌های بازار است و برای نخستین بار٬ با عمر باتری عالی همراه خواهد بود

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ بهترین عملکرد در کلاس خود

↑ بهترین پشتیبانی نرم افزاری در کلاس خود (5 سال)

↑ عمر باتری عالی

↑ نمایشگر OLED چشمگیر

↑ دوربین عالی٬ بهترین برای فیلمبرداری

↑ تجهیز به ٬Face ID بهترین سیستم تشخیص چهره جهان

↑ فروشگاه اپلیکیشن‌ها با بازی‌هایی عالی

معایب

قیمت بسیار بالا حتی برای نسخه‌ی 64 گیگابایتی

قیمت سرسام آور نسخه‌های 256/512 گیگابایتی

حضور بریدگی روی صفحه نمایش

درگاه لایتنینگ در زیر قاب؛ همچنان خبری از USB-C نیست

هزینه‌ی زیاد تعمیر

اگر مشکلی بابت هزینه ندارید و قصد خرید یک آیفون را دارید٬ آیفون 11 پرو مکس بهترین آیفونی است که می‌توانید اکنون خریداری کنید. آن به یک نمایشگر زیبا مجهز است که حالا شفاف‌تر شده و رنگ‌های زنده‌تری را به نمایش می‌گذارد. این گوشی به یکی از سریع‌ترین تراشه‌های دنیای موبایل مجهز است و سرانجام٬ باید نام آن را در قسمت بالای فهرست گوشی‌ها از نظر عمر باتری قرار دهیم.

دوربین‌های این آیفون جدید نیز طبق روال هر سال پیشرفته‌تر شده است و قابلیت مهمی به نام Night Mode را دریافت کرده که به شما اجازه می‌دهد تصاویر به مراتب بهتری را در شب ثبت کنید. این دیوایس همانند دیگر آیفون‌ها از همان پلتفرم ٬iOS اکوسیستم زیبای اپل با پشتیبانی از اپل واچ٬ ایرپادز و غیره برخوردار است. بزرگ‌ترین مزیتی که آی او اس نسبت به اندروید دارد٬ این است که شما می‌توانید به مدت 5 سال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت کنید.

گوگل پیکسل 4 ایکس ال

اگر بهترین دوربین در یک گوشی را همراه با لذت‌بخش‌ترین پلتفرم اندروید می‌خواهید

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ بهترین دوربین در یک گوشی

↑ نمایشگر چشم‌نواز با وضوح بالا

↑ اولین دریافت کننده به‌روزرسانی‌های اندروید

↑ عملکرد سریع و روان

معایب

عمر باتری خوب٬ ولی نه عالی

نسخه پایه فقط 64 گیگابایت ظرفیت دارد

 به تکامل نرسیدن Motion Sense

فقدان پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه

گوگل پیکسل 4 ایکس ال ایراداتی دارد، اما ب‌شک یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است که هم اکنون در بازار است و به نظر می‌رسد می‌توانیم آن را بهترین گوشی متمرکز بر دوربین نیز بدانیم. آن با آخرین نسخه‌ی اندروید عرضه می‌شود و متعهد است که زودتر از تمام گوشی‌ها، به‌روزرسانی‌های بعدی این پلتفرم را دریافت کند که بی‌شک برتری بزرگی در جنگ گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. نمایشگر 90 هرتزی این گوشی نیز باعث شده است که آن بسیار سریع و روان باشد.

اما این بدان معنا نیست که شما با یک گوشی کاملا عالی طرف هستید؛ تشخیص چهره‌ی آن حتی در شرایطی که چشمان شما بسته است نیز کار می‌کند که به معنی ناامن بودن آن خواهد بود، عمر باتری متوسطی را ارائه می‌دهد و فقط 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کند که برای یک گوشی پرچمدار به هیچ عنوان کافی نیست.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

اگر یک نمایشگر بزرگ و زیبا می‌خواهید و به قلم S Pen نیاز دارید

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ طراحی شیک و گیرا

↑ نمایشگر Super AMOLED چشم‌گیر

↑ کیفیت دوربین خوب

↑ حافظه داخلی ارتقاء پذیر

معایب

عملکرد نه چندان سریع و روان نظیر رقبا

عمر باتری خوب، ولی نه عالی

 دریافت دیرهنگام به‌روزرسانی‌های نرم افزاری

قیمت بالا

گلکسی نوت 10 پلاس، دیوایس قدرتمند کمپانی سامسونگ است که اگر بیشترین فضای نمایشگر در یک گوشی را می‌خواهید و به قلم S Pen‌ نیاز دارید، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید باشد. ما به دلایل متعددی نام این دیوایس را در فهرست بهترین گوشی های سال 2019 گنجانده‌ایم. نوت 10 پلاس سامسونگ با ظاهری زیبا که بازتاب نور را به بهترین شکل روانه‌ی چشم‌های شما می‌کند، یک نمایشگر AMOLED‌ بسیار بزرگ، حافظه‌ی داخلی حجیم 256 گیگابایتی، اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا و گزینه‌هایی نظیر اسلات کارت حافظه میکرو اس دی، می‌تواند تمام نیازهای کاربران حرفه‌ای را برآورده کند.

رابط کاربری جدید One UI سامسونگ بهتر از نسخه‌ی قبلی این رابط کاربری است،‌ گوشی عمر باتری بهتری را ارائه می‌کند (نه البته در بالاترین سطح) و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین آن بسیار خوب است، هرچند به طور مثال در مقایسه با گوگل پیکسل عملکرد ضعیف‌تری در شرایط نوری تاریک دارد. با این حال شما یک دوربین فوق عریض و تله فوتو دیگر را نیز به همراه دوربین اصلی در اختیار خواهید داشت.

اپل آیفون 11

تجربه‌ی آیفون با قیمتی اقتصادی‌تر، اما نمایشگری ضعیف‌تر

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ بهترین عملکرد در کلاس خود

↑ بهترین پشتیبانی نرم افزاری در کلاس خود (5 سال)

↑ عمر باتری عالی

↑ دوربین عالی٬ بهترین برای فیلمبرداری

↑ تجهیز به ٬Face ID بهترین سیستم تشخیص چهره جهان

↑ فروشگاه اپلیکیشن‌ها با بازی‌هایی عالی

معایب

کیفیت نمایشگر معمولی، حاشیه‌های زیاد

فقدان دوربین تله فوتو

حضور بریدگی روی صفحه نمایش

درگاه لایتنینگ در زیر قاب؛ همچنان خبری از USB-C نیست

آیفون 11، به عنوان یکی از گزینه‌های فهرست بهترین گوشی های سال 2019 می‌تواند دیوایس مناسبی برای خیلی از کاربران باشد. این گوشی با قیمت پایه 700 دلاری، به شما بهترین عملکرد در کلاس خود و پشتیبانی نرم افزاری حداقل 5 ساله را ارائه می‌کند. عمر باتری آن حتی از آیفون XR افسانه‌ای نیز که به ارائه‌ی عمر باتری طولانی معروف بود، بیشتر است و پلتفرم iOS را اجرا می‌کند که مزایا و معایب خاص خودش را دارد. ما باید به حضور فیس آیدی روی این گوشی نیز اشاره کنیم که بی‌شک بهترین سیستم تشخیص چهره‌ی موجود است و هیچ رقیبی برای آن وجود ندارد.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف آیفون 11 شاید نمایشگر آن باشد: حاشیه‌های بزرگی به دور آن پیچیده است، گوشی خیلی عریض به نظر می‌رسد و در دست گیری آن به همین خاطر آسوده نیست. همچنین نمایشگر نیز از نوع LCD است که نمی‌تواند خیلی درخشان باشد. این درحالیست که اکثر رقبای آن به یک نمایشگر با فناوری جدیدتر AMOLED مجهز هستند.

وان پلاس 7 تی

با‌ارزش‌ترین گوشی اندرویدی

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ ارزش زیاد در مقابل مبلغ پرداختی

↑ عمر باتری عالی

↑ عملکرد بسیار سریع، نمایشگر 90 هرتزی

↑ توجه به جزئیات، نظیر حضور یک سوئیچ بی‌صدا کردن

↑ پشتیبانی از فناوری فوق سریع

معایب

عالی نبودن کیفیت دوربین

ناتوانی در فیلمبرداری با دوربین فوق عریض

فقدان پشتیبانی از شارژ بیسیم

اگر به دنبال باارزش‌ترین گوشی نسبت به مبلغی که می‌پردازید هستید، وان پلاس 7 تی می‌تواند همان گزینه‌ی مد نظر شما باشد. آن تمام قابلیت‌های پرچمداران را با قیمت 600 دلار در اختیار شما قرار می‌دهد. ما از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس، عملکرد سریع، نمایشگر 90 هرتزی AMOLED با رنگ‌هایی زیبا، عمر باتری فوق‌العاده و شارژ سریع صحبت می‌کنیم. شاید تنها نقطه ضعف آن، شکست در برابر رقبا در بخش دوربین باشد.

سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

مقرون به صرفه‌تر از نوت، با همان دوربین و عملکرد

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ طراحی شیک و گیرا

↑ نمایشگر Super AMOLED چشم‌گیر

↑ کیفیت دوربین خوب

↑ حافظه داخلی ارتقاء پذیر

↑ جک هدفون

↑ شارژ بیسیم

معایب

عملکرد نه چندان سریع و روان نظیر رقبا

عمر باتری خوب، ولی نه عالی

 دریافت دیرهنگام به‌روزرسانی‌های نرم افزاری

قیمت بالا

دو گوشی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ دو مورد از مناسب‌ترین گوشی‌هایی اندرویدی هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. آن‌ها از طراحی زیبایی با ترکیب شیشه و فلز برخوردارند، یکی از بهترین نمایشگرهای موبایلی را در خود جای داده‌اند و دوربین‌های عالی را نیز به همراه دارند. سامسونگ یکی از معدود کمپانی‌هایی است که همچنان آپشن‌های مختلف را روی گوشی‌هایش حفظ کرده است؛ بنابراین هر دو این گوشی‌ها از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی و همچنین یک جک 3.5 میلی‌متری برای وصل کردن هدفون‌های قدیمی بهره می‌برند.

رابط کاربری جدید One UI نیز یک گام رو به جلو با آپشن‌هایی عالی اندروید است و از ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند. این دو پرچمدار از فناوری شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کنند.

هواوی پی 30 پرو

یک دوربین که می‌تواند تا فاصله‌ی زیادی زوم کند

بهترین گوشی های سال 2019

مزایا

↑ طراحی زیبا

↑ دوربین زوم پریسکوپی و ظرفیت‌های عکاسی در شب

↑ عملکرد سریع

↑ عمر باتری عالی

↑ شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس

معایب

قیمت زیاد

رابط کاربری EMUI هواوی

فقدان پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه

هواوی پی 30 پرو محصولی است که کاربران آمریکایی نمی‌توانند آن را داشته باشند،‌اما در اغلب نقاط جهان شما می‌توانید این دیوایس را خریداری کنید. مدل پرو هواوی پی 30 ارائه کننده‌ی عمر باتری بالا، عملکرد سریع و دوربینی با ظرفیت‌هایی که تا به حال مشابه آن را ندیده بودیم نظیر یک دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 5 یا حتی 10 برابری است.

هواوی خیلی سریع به یک برند محبوب جهانی تبدیل شد و پی 30 پرو می‌تواند آن‌ها را در دنیای عکاسی با موبایل نیز مطرح کند.

دو گزینه اضافه‌تر

گوگل پیکسل 3 ای ایکس ال

بهترین گوشی اندرویدی مقرون به صرفه

بهترین گوشی های سال 2019

پیکسل 3 ای ایکس ال را باید بهترین گوشی اندرویدی مقرون به صرفه بدانیم: آن ارائه کننده‌ی تجربه‌ی سریع و روانی از اندرویدی است، در حالی که گوگل دوربین نسخه‌ی پرچمدار آن یعنی پیکسل 3 را در این گوشی میان‌رده به کار برده است که می‌تواند همین رمز موفقیتش در برابر رقبا، به خصوص در عکاسی شبانه باشد.

این گوشی همچنین عمر باتری خوبی را ارائه می‌کند و وعده می‌دهد که برای چندین سال، زودتر از هر دیوایس دیگری، چند روز پس از عرضه‌ی نسخه‌های جدید اندرویدی آن‌ها را دریافت کند. این درحالیست که گوشی‌های اقتصادی معمولا ماه‌ها یا حتی یک سال پس از انتشار اندروید، آن را دریافت می‌کنند. همه‌ی این موارد از گوشی Pixel 3a XL یک گزینه‌ی عالی اقتصادی ساخته است. شاید نکته‌ی منفی آن قاب پلاستیکی پشتی و ظاهر نه چندان مدرنش باشد.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

اگر از نظر هزینه در تنگنا هستید، اما مشخصات فنی بالارده می‌خواهید

بهترین گوشی های سال 2019

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای خرید گوشی کنید، شیائومی ردمی نوت 8 پرو 250 دلاری، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌ها از نظر ارزش قیمتی نسبت به مشخصات فنی است که ارائه می‌کند.

با ظاهر زیبای آن در این بازه‌ی قیمتی آغاز کنیم، به عملکرد خوب دوربین و یک باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپر ساعتی با عمر باتری 2 روزه می‌رسیم. شاید نکته‌ی منفی آن رابط کاربری MIUI باشد که استفاده از آن برای کاربران می‌تواند سخت باشد و مشکلاتی با به صفر رساندن تعداد اپلیکیشن‌های در حال اجرا در پس زمینه دارد. هرچند این موارد با نصب یک لانچر و یک اپلیکیشن مدیریت حافظه قابل حل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همه عاشق رابط کاربری miui شیائومین. بعد شما میگید عیبه؟

  2. سامسونگ معایبی نداره

  3. فقط نوت10پلاس❤

  4. رابط کاربری هوآوی جزو معایبشه؟!یعنی تا این حد بده؟!!!!

  5. پس میت ۳۰ پرو چی شد؟؟؟؟