بازی موبایلی Battle Breakers

بازی موبایلی Battle Breakers توسط اپیک گیمز معرفی شد

استودیوی اپیک گیمز که عناوین محبوبی مانند Fortnite، Infinity Blade و Gears of War را در کارنامه دارد، بازی موبایلی Battle Breakers را به عنوان جدیدترین اثر خود معرفی کرده است.

بازی موبایلی Battle Breakers با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده و دارای ظاهر کارتونی شکل است. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس در دسترس است. در Battle Breakers با یک بازی در سبک نقش آفرینی هیرو کالکتور روبرو هستیم که در آن بازیکنان باید یک پادشاهی جادویی را نجات دهند که مورد هجوم هیولاهای فضایی قرار گرفته است. بازیکنان می‌توانند بزرگ‌ترین قهرمانان دنیا را جمع کنند و تیمی از جنگجویان افسانه‌ای را برای پس گرفتن این سیاره تشکیل دهند.

اپیک گیمز ادعا می‌کند که بازیکنان قادر به اکتشاف بیش از 1000 سیاهچاله در مناطق مختلف بازی از جمله آتشفشان‌ها، جنگل‌ها، یخچال‌های طبیعی و موارد دیگر هستند. همچنین، توسعه‌دهنده بازی نوید مبارزات حماسی را داده است که بازیکنان باید از حملات گسترده و قابلیت‌های ویژه برای غلبه بر باس‌های بزرگ بازی و از بین بردن هیولاها استفاده کنند.

Battle Breakers را می‌توانید به صورت رایگان تجربه کنید، ولی برای دریافت بتل پس که ویژگی‌های اضافی را در اختیارتان قرار می‌دهد، باید هزینه پرداخت کنید. همچنین اپیک گیمز اعلام کرده است که بازیکنان Battle Breakers می‌توانند بازی خود را به صورت یکپارچه از طریق موبایل و رایانه شخصی انجام دهند و این بازی هم اکنون روی هر دو پلتفرم موبایل و رایانه شخصی در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*