مزدا 2 مدل 2020

معرفی مزدا 2 مدل 2020 ؛ زیباتر و قدرتمندتر از گذشته

مزدا 2 مدل 2020 معرفی شد. این خودروساز ژاپنی از فیس لیفت مزدا 2 سدان به همراه تغییرات ظاهری و فنی جدید پرده برداشت. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ببیش از 50 درصد از سهم بازار خودرو مکزیک به خودروهای سواری کوچک از جمله مزدا 2 تعلق دارد و به همین دلیل اینکه شرکت ژاپنی مزدا فیس لیفت جدیدی از سدان خود را در این کشور معرفی کرده است، عجیب به نظر نمی‌رسد. همچنین خطوط تولید مزدا 2 سدان هم در کشور مکزیک وجود دارد که این موضوع نیز می‌تواند یکی از دلایل معرفی مزدا 2 مدل 2020 در مکزیک باشد.

مشخصات مزدا 2 مدل 2020

مزدا 2 مدل 2020

مزدا 2 سدان چهار در نسبت به مزدا 2 هاچ بک 5 در با به‌روزرسانی‌های مشابه‌ای مواجه شده است که از مهم‌ترین تغییرات مدل فیس لیفت نسبت به گذشته می‌توان به قسمت جلو آن اشاره کرد؛ در این بخش سپر متفاوت با نوارهای کرومی، چراغ‌های جدید و جلوپنجره جدید با الگوی سه‌بعدی به چشم می‌خورد.

مزدا 2 مدل 2020

در بخش عقب چراغ‌ها تغییری را تجربه نکرده‌اند، اما در این قسمت نیز طراحان رفلکتورها را در بخش جدیدی قرار دادند و میان آنها نواری دکوراتیو دیده می‌شود. مزدا 2 مدل 2020 یک خودرو ارزان‌قیمت محسوب می‌شود، اما مزدا برای آن ویژگی‌های خاصی را در نظر گرفته است؛ برای مثال این خودرو به اسپویلر لبه‌ای و رینگ‌های 15 و 16 اینچی جدید مجهز شده است. در کابین نیز شاهد تغییراتی هستیم که از این بخش می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی مزدا کانکت و صندلی‌های جلوی جدید اشاره کرد که سیستم اطلاعات سرگرمی آن از اپل کارپلی و اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

مزدا 2 مدل 2020

این سدان فیس لیفت شده نسبت به گذشته قدرتمندتر شده است؛ چراکه این مدل از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری اسکای اکتیو جی بهره می‌برد و این موتور قادر به تولید 109 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده توسط گیربکس 6 سرعت دستی یا اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته این خودرو همانند گذشته از سیستم کنترل گشتاور قدیمی برخوردار بوده و برخلاف مدل هاچ بک خود از کنترل گشتاور پلاس بی‌بهره مانده است. شرکت مزدا قصد دارد مدل فیس لیفت مزدا 2 را با قیمت 13 هزار و 415 دلار به فروش برساند که علاوه بر مکزیک این خودرو در بازارهای اروپا و ژاپن نیز عرضه خواهد شد.

تصاویر مزدا 2 مدل 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گجت چطوری به خبرهای اونور دسترسی داری؟؟؟