مزدا CX-5 مدل 2020

مزدا CX-5 مدل 2020 با موتور قدرتمند و امکانات بیشتر معرفی شد

مزدا CX-5 مدل 2020 معرفی شد. شرکت مزدا نسل جدید کراس اوور خود را نسبت به قبل از نظر فنی ارتقا داده و با امکاناتی جدیدd به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

به همان میزان که از سن مزدا CX-5 می‌گذرد، این خودرو نیز نسبت به گذشته جذاب‌تر شده و همچنان به طرفداران آن اضافه می‌شود؛ چراکه شرکت مزدا اینبار هم برای مدل 2020 این کراس اوور جذاب تغییرات مناسبی را اعمال کرده است. خودرو مزدا CX-5 مدل 2020 که به‌زودی وارد بازار آمریکا خواهد شد از موتوری قدرتمندتر و امکانات جدیدی برخوردار شده است.

مشخصات مزدا CX-5 مدل 2020

مزدا CX-5 مدل 2020

قیمت مدل پایه خودرو مزدا CX-5 مدل 2020 نسخه اسپرت از 25 هزار و 90 دلار شروع می‌شود که نسبت به مدل قبلی حدود 740 دلار افزایش پیدا کرده است، البته این افزایش قیمت منطقی خواهد بود؛ چراکه مشتریان مدل 2020 این خودرو از امکانات بیشتری چون سیستم‌های دستیار راننده مزدا بهره خواهند برد. از تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو می‌توان به نوربالای خودکار، ترمز شهری هوشمند با تشخیص عابران پیاده و کروز کنترل فعال با عملکرد توقف و حرکت اشاره کرد. علاوه بر این موارد، شرکت مزدا برای این خودرو هشدار خروج از مسیر با دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار برخورد نیز در نظر گرفته است.

مزدا CX-5 مدل 2020

مزدا CX-5 مدل 2020 نسخه اسپورت از تجهیزات بیشتری چون برف پاک‌کن‌های حساس به باران و چراغ‌های جلوی خودکار برخوردار شده و نسبت به گذشته لرزش و صدای کمتری را به همراه دارد. از سایر تغییرات این خودرو نسبت به قبل نیز می‌توان به صفحه‌نمایش غیرفعال سازی سیلندر، صفحه‌نمایش 7 اینچی و کلید جدید اشاره کرد.

مزدا CX-5 مدل 2020

مزدا CX-5 مدل 2020 از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید قدرتی برابر با 187 اسب بخار و گشتاور 252 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. همچنین مشتریان برای این خودرو می‌توانند سیستم چهارچرخ محرک را نیز سفارش دهند.

پس از نسخه اسپرت به مدل تورینگ این خودرو می‌رسیم که دارای قیمتی حدود 26 هزار و 730 دلار است، البته این نسخه تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. از امکانات کابین این نسخه می‌توان به اپل کارپلی، اندروید اتو، پورت‌های شارژ USB، شیشه‌های عقب دودی، چراغ‌های جلوی خودکار، سیستم ورود بدون کلید، صندلی برقی راننده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی چرمی و گرم شونده اشاره کرد.

مزدا CX-5 مدل 2020

نسخه بعدی این خودرو مدل گرند تورینگ است که نسبت به دو نسخه قبلی فول‌تر بوده و مشتریان برای خرید آن می‌بایست 30 هزار و 210 دلار پرداخت کنند. این خودرو از آینه‌بغل‌های گرم شونده، سیستم نورپردازی تطبیقی، مونروف برقی، چراغ‌های LED، در پشتی برقی و رینگ‌های 19 اینچی بهره می‌برد. در کابین این خودرو تغییرات زیادی انجام نشده است، اما شاهد نصب پدال شیفترهای جدیدی هستیم. از سایر قابلیت‌های این نسخه نیز باید به سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو، پوشش چرم کابین و صندلی برقی سرنشین جلو اشاره کرد.

گرند تورینگ رزرو نسخه بعدی خودرو مزدا CX-5 مدل 2020 است که حدود 35 هزار و 35 دلار قیمت دارد. این مدل از یک موتور 2.5 لیتری توربو بهره می‌برد که قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 433 نیوتن‌متری را ارائه می‌دهد. گشتاور این موتور نسبت به سال‌های گذشته حدود 14 نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. این موتور علاوه بر افزایش گشتاور از سیستمی بهره می‌برد که باعث می‌شود صدای موتور قوی‌تر شود.

مزدا CX-5 مدل 2020

این خودرو نسبت به گذشته مصرف سوخت کمتری را به همراه دارد و سیستم دستیار کشش آفرود این خودرو نیز قادر است نیرو را به چرخ‌هایی منتقل کند که در آفرود همچنان بر روی زمین قرار دارند. همچنین این کراس اوور به صفحه‌نمایش 8 اینچی تجهیز شده است. از سایر تجهیزات این مدل می‌توان به صندلی‌های جلوی سرد شونده، صندلی‌های عقب و فرمان گرم شونده و هدآپ دیسپلی اشاره کرد.

سیگنیچر آخرین مدل یا نسخه پرچمدار این خودرو محسوب می‌شود که مشتریان برای خرید آن باید 37 هزار و 55 دلار هزینه کنند. این مدل نسبت به گذشته با تغییرات خاصی همراه نبوده است، اما از امکاناتی چون نورپردازی داخلی و صندلی‌های چرم ناپا بهره می‌برد. همچنین از سایر تجهیزات این مدل می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی، حسگرهای پارک جلو و عقب، دید 360 درجه، فرمان با دوخت خاص، آینه وسط بدون فریم با تیره شوندگی خودکار، تشخیص علائم ترافیکی و ناوبری GPS اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*