اندروید 10 آزمایشی گلکسی نوت 9 گلکسی اس 9

اندروید 10 آزمایشی به زودی برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و نوت 9 منتشر می‌شود

نشانه‌هایی وجود دارد که ثابت می‌کنند زمان زیادی تا انتشار اندروید 10 آزمایشی برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 9 و نوت 9 سامسونگ باقی نمانده است.

خبر خوب برای گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 سامسونگ این است که اندروید 10 آزمایشی با همراهی رابط کاربری One UI 2.0 به زودی برای این گویش‌ها منتشر خواهد شد. این شرکت در پاسخ به یکی از کاربران در انجمن گفتگوی خود این خبر را تایید کرده و اعلام کرده که به زودی این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های دو خانواده‌ی مذکور منتشر خواهد کرد.

بسته شدن ثبت نام روی کاربران گلکسی اس 10 می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که به ثبت نام برای دریافت نسخه‌ی آزمایشی اندروید 10 توسط صاحبان گوشی‌های دو خانواده S9‌ و Note 9 نزدیک شده‌ایم. بدیهیست که این ثبت نام ابتدا از کشور خود این شرکت یعنی کره جنوبی آغاز می‌شود و سپس به سایر کشورهای جهان گسترش پیدا خواهد کرد.

انتشار دومین نسخه اندروید 10 آزمایشی برای گلکسی نوت 10

این برای صاحبان گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 نیز می‌تواند خبر خوبی باشد که امروز دومین نسخه‌ی آزمایشی را دریافت کردند و در زیر می‌توانید صفحه‌ی مربوط به توضیحات آن را مشاهده کنید. این به‌روزرسانی حجمی در حدود 730 مگابایت داشته است.

اندروید 10 آزمایشی گلکسی نوت 9 گلکسی اس 9

یکی از مهم‌ترین مواردی که سامسونگ در One UI 2.0‌ روی آن متمرکز شده، کاهش دادن سرعت رابط کاربری خود بوده است. این شرکت می‌خواهد آلودگی بصری را در اکوسیستم خود کاهش دهید. به همین دلیل، سرعت پایین آمدن نوتیفیکیشن‌های پاپ آپ، سایه تنظیم ولوم صدا و برخی دیگر از المان‌های موجود در رابط کاربری را کاهش داده است. یکی دیگر از موارد مهم اضافه شده در نسخه‌ی جدید One UI می‌تواند بهبود توانایی استفاده‌ی یک دستی گوشی از سوی کاربر باشد. با این به‌ؤوزرسانی، تمام اپلیکیشن‌های داخلی، فعل و انفعالات را در نیمه‌ی پایینی صفحه به نمایش می‌گذارند. این قابلیت به زودی در گوشی‌های منعطف نیز حضور پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*