آنر مجیک واچ

آنر مجیک واچ ۲ در یک عکس تازه رخ نشان داد؛ احتمال رونمایی همزمان با آنر V30

اخیرا تصویری شماتیک از آنر مجیک واچ ۲ (Honor Magic Watch 2) منتشر شد که طراحی دایره‌ای شکل آن را نشان می‌داد. حالا یک عکس واقعی از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده است.

با نگاه به این تصویر، چهره‌ی آنر مجیک واچ ۲ بسیار مشابه مدل قبلی جلوه می‌کند. البته حروف درج شده روی گوشه‌ی بالای سمت راست، از قرمز به سفید تغییر رنگ داده‌اند و لوگوی Honor هم اضافه شده است. به هر حال در مجموع، تغییرات آن‌چنانی از لحاظ طراحی مشاهده نمی‌شود.

آنر مجیک واچ ۲

گزارش‌های پیشین علاوه بر صفحه لمسی، به وجود یک سیستم کنترل جدید برای این اسمارت واچ هم اشاره داشتند؛ اما از جزئیات آن هنوز بی‌خبریم. انتظار می‌رود آنر مجیک واچ ۲ از تراشه Kirin A1 قدرت بگیرد؛ چیزی که می‌تواند عملکرد بهتر و اتصال پایدارتر بلوتوثی را موجب شود.

مانند فهرست مشخصات، تاریخ رونمایی از این ساعت هوشمند نیز هنوز آشکار نشده است؛ ولی بعید نیست که در همین ماه نوامبر، همراه با گوشی‌های پرچمدار آنر وی 30 و V30 پرو معرفی شود.

آنر مجیک واچ 2

اگر بخواهیم مشخصات آنر مجیک اورجینال را مرور کنیم، باید به صفحه نمایش آمولد 1.2 اینچی آن اشاره کنیم که وضوح 390 در 390 پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi دارد. اجزای داخلی آن را چیپست ARM M4، رم 16 مگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تشکیل می‌دهند.

آنر مجیک واچ برای مکان‌یابی دقیق از جی پی اس، GLONASS و GALILEO پشتیبانی می‌کند. مقاومت به آب تا عمق 50 متر و فشار 5 اتمسفر، بلوتوث 4.2 و NFC برای سیستم پرداخت هواوی، از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شوند. همچنین این ساعت هوشمند یک باتری 178 میلی‌آمپر ساعتی دارد که شارژ آن تا 7 روز دوام می‌آورد.

از قابلیت‌های سلامت‌سنج این اسمارت واچ هم غافل نشویم که مجهز به تکنولوژی TruSeen 3.0 برای نظارت روی ضربان قلب است. فناوری TruRelax هواوی نیز مانیتورینگ 24 ساعته فشار خون را امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین کاربران این گجت می‌توانند از تمرین‌های تنفسی و راهنمایی‌هایی که به صورت آنی ارائه می‌دهد استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*