تبلت هواوی میت پد

تبلت هواوی میت پد هفته آینده از راه می‌رسد؛ رقیب مستقیم اپل آیپد پرو

کمتر از یک هفته تا معرفی رسمی هواوی میت پد (Huawei MatePad) فاصله داریم. با شایعاتی که از این تبلت می‌شنویم، هیچ بعید نیست به ابزاری برای تسلط بیشتر هواوی بر اپل تبدیل شود.

کمپانی چینی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، از معرفی تبلت جدید خود در روز چهارم آذر (25 نوامبر) خبر داد. تازه‌ترین تصویر این تبلت، نمایشگر بزرگی را نشان می‌دهد که عبارتی با مضمون «قدرت آفرینش» هم  کنار آن درج شده است. این عبارت باید اشاره‌ای به کاربری هواوی میت پد باشد که ظاهرا مانند آیپد پرو، مناسب برای حرفه‌ای‌هاست.

تبلت هواوی میت پد

از آنجایی که انتظار می‌رود با دستگاه قدرتمندی روبه‌رو باشیم، وجود تراشه هواوی کایرین 990 در آن دور از ذهن نیست؛ البته شاید هم به کایرین 980 تجهیز شود. رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 الی 512 گیگ، می‌توانند دیگر سخت افزارهای داخلی تبلت باشند. همچنین باید انتظار یک خشاب کارت نانو اس دی را هم داشته باشیم.

اما درباره طراحی هواوی میت پد ، صحبت از وجود یک حفره در سمت چپ نمایشگر آن است؛ جایی که دوربین سلفی را خواهیم یافت. این امیدواری وجود دارد که حاشیه اطراف صفحه نمایش، بسیار باریک باشد. یک کیبورد اختصاصی و قلم M-Pen نیز باید این تبلت را همراهی کنند که البته به طور جداگانه قابل خرید خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفا مطلب جدید نزارین تا اینتر همه درست نشده