سامسونگ دابلیو 20 5G

سامسونگ دابلیو 20 5G معرفی شد؛ گوشی منعطف دیگری از کمپانی کره‌ای

سامسونگ با برگزاری مراسمی در چین، از موبایل منعطف W20 5G رونمایی کرد. جالب اینکه سامسونگ دابلیو 20 5G نخستین گوشی این کمپانی است که از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس قدرت می‌گیرد.

گوشی‌های سری W سامسونگ که مختص بازار چین هستند، سخت افزار رده بالا و طراحی کلاسیک تاشو دارند. صفحه نمایش دوگانه، کیبورد فیزیکی و قیمت بالا، مشخصه‌ی این دستگاه‌هاست؛ اما سامسونگ گلکسی دابلیو 20 5G طراحی متفاوتی دارد و تغییرات زیادی به خود دیده است. شاید تنها ویژگی مشترک آن با سایر اعضای خانواده، گران ‌قیمت بودن باشد.

صفحه نمایش داخلی دستگاه، لمسی و قابل تاشدن است. همچنین نمایشگر خارجی آن، ابعاد بزرگ‌تری از مدل‌های پیشین دارد. البته این گوشی منعطف را نمی‌توانیم یک محصول کاملا جدید بدانیم؛ زیرا در واقع، نسخه تغییر نام یافته‌ی سامسونگ گلکسی فولد 5G برای بازار چین است.

مشخصات سامسونگ دابلیو 20 5G

این دیوایس در سطح خارجی خود، یک صفحه نمایش 4.6 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1680 در 720 پیکسل دارد. در حالت باز شده نیز، به یک نمایشگر تاشو 7.3 اینچی از نوع سوپر آمولد دسترسی خواهید داشت؛ با وضوح 2152 در 1536 پیکسل که از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون 855 پلاس که برای اولین بار در این گوشی سامسونگ تعبیه شده، نسخه اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 855 است که در گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 وجود دارد. این تراشه را 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند.

سامسونگ دابلیو 20 5G

در سمت راست نمایشگر داخلی، برشی هم برای میزبانی از دو دوربین 8 و 10 مگاپیکسلی وجود دارد. در پشت سامسونگ دبلیو ۲۰ 5G اما، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض 16MP و یک دوربین تله‌فوتو 12MP همراهی می‌شود. همچنین در بالای نمایشگر کوچک‌تر، یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را می‌توان یافت.

دکمه‌های تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت در فریم سمت راست کارگذاری شده‌اند. نیمه‌ی چپ لبه پایینی، محل قرارگیری میکروفون اصلی و درگاه USB-C است؛ در حالی که نیمه‌ی راست، از اسپیکرها میزبانی می‌کند. خشاب سیم کارت هم در فریم سمت چپ قرار دارد.

باتری دوگانه سامسونگ گلکسی دابلیو 20 در مجموع، ظرفیت 4235 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند. پس کاربران می‌توانند سایر گجت های خود را به طور بی‌سیم، با آن شارژ کنند. اسپیکرهای استریو AKG با فناوری Dolby Atmos نیز تجربه خوشایندی را هنگام گیمینگ یا تماشای فیلم رقم می‌زنند.

البته این گوشی 5G از شبکه SA پشتیبانی نمی‌کند و فقط در شبکه‌های NSA چاینا یونی‌کام و چاینا تلکام (دو اپراتور موبایل چینی) قابل استفاده است. ناگفته نماند که دستگاه با رابط کاربری One UI عرضه می‌شود. قیمت سامسونگ دابلیو 20 5G هنوز اعلام نشده و فروش آن از ماه آینده (دسامبر) آغاز خواهد شد. کمپانی کره‌ای به خریداران، یک جفت گلکسی بادز و یک قاب چرمی هم اهدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*