ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن

نگاه نزدیک به گوشی ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن ؛ مزین به آجر و بتن!

برند ریلمی بار دیگر با طراح سرشناس ژاپنی، نائوتو فوکاساوا همکاری کرد تا نسخه ویژه‌ای از پرچمدار خود را ارائه دهد. این گوشی هوشمند، ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن (Realme X2 Pro Master Edition) نام دارد.

از همکاری قبلی فوکاساوا با کمپانی چینی، نسخه ویژه ریلمی ایکس را به یاد داریم که طراحی آن، برگرفته از پوست سیر و پیاز بود. این‌بار اما طراح ژاپنی به جای مواد غذایی، از مصالح ساختمانی الهام گرفته است. ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن در دو رنگ بتونی (Concrete) و قرمز آجری (Red Brick) عرضه می‌شود.

ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن

ماده به کار رفته در ساخت پنل عقب، شیشه مات است که یک رنگ آمیزی سفارشی و پروسه ویژه سنباده‌زنی (شامل 32 مرحله مجزا) هم روی آن پیاده‌سازی شد. نتیجه اینکه بافت و نمای پشتی این دستگاه‌ها، متناسب با نام آن‌هاست و این موضوع هنگام لمس کردن‌شان، احساس می‌شود. برای امضای طراح هم از لیزر PicoSure استفاده شده تا خطوطی بسیار باریک (0.09 میلی‌متری)؛ اما دقیق روی پنل پشتی حک شود.

ناگفته نماند این شیشه، از نوع گوریلا گلس 5 است که مقاومت بالایی دارد؛ پس کاربران بابت عدم استفاده از قاب محافظ، نگرانی چندانی نخواهند داشت. همچنین با توجه به مات بودن، احتمال لیز خوردن آن در قیاس با شیشه صیقلی، کمتر خواهد بود.

قیمت ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن با 12 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، معادل 485 دلار است و از ماه دسامبر در هند عرضه می‌شود. البته همین ترکیب حافظه را با نسخه معمولی X2 Pro هم می‌توانید داشته باشید که حدود 10 دلار ارزان‌تر است؛ اما شاید ارزشش را داشته باشد برای دستگاهی خاص با امضای یک طراح صنعتی مشهور، کمی بیشتر هزینه شود.

مشخصات فنی ریلمی ایکس 2 پرو مستر ادیشن

این گوشی ریلمی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است و با ناچ قطره‌ای خود از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت درون صفحه‌ای را نیز به آن اضافه کنید. در پشت اما دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.5، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی F/2.2 و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی را داریم.

دستگاه از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس قدرت می‌گیرد و با ColorOS 6.1 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 9 پای است؛ اما به اندروید 10 آپدیت خواهد شد. این گوشی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از فلش شارژ 50 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند؛ چیزی که شارژ کامل را تنها در 35 دقیقه به ارمغان می‌آورد.

در مجموع می‌توان گفت که ریلمی ایکس ۲ پرو مستر ادیشن مشخصات پریمیوم دارد؛ اما قیمتش در حد گوشی‌های میان رده است.

نسخه‌های معمولی و مستر ادیشن ریلمی X2 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنگشون واقعا قشنگه من لذت بردم