تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

با دستگاه تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini آشنا شوید

دستگاه تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini به عنوان اولین دستگاه تصفیه هوای فیلتری قابل حمل جهان محسوب می‌شود که از قدرت زیاد پاکسازی هوا بهره می‌برد. در ادامه با قابلیت‌های این دستگاه آشنا می‌شویم.

با توجه به آلودگی هوا در بسیاری از کلانشهرها، امروزه هوای تمیز به کالایی مهم و پر تقاضا تبدیل شده است. حالا ال جی الکترونیکس از اولین دستگاه تصفیه هوای فیلتری قابل حمل جهان رونمایی کرد. این دستگاه چنان کوچک و قابل حمل طراحی شده که در هر جایی امکان استفاده از آن وجود دارد. به لطف سنسور مبتکرانه PM1.0 دستگاه تصفیه هوای کوچک و شارژی PuriCare Mini ال جی هوای سالم و تمیز را داخل ماشین، مهدکودک فرزندتان یا درون اتاق اداره برایتان تامین می‌کند.

آشنایی با تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

با استفاده از سیستم فیلتراسیون 4 مرحله‌ای ال جی، PuriCare Mini قادر است تا 99 درصد ذرات معلق هوا با اندازه 0.3 میکرومتر یا بزرگ‌تر را حذف نماید. در مرحله اول سنسور PM1.0 با دقت و سرعت بالا کیفیت هوا را بررسی می‌کند و در مرحله دوم موتور Dual Inverter هوا را با قدرت 5000 دور در دقیقه به درون دستگاه می‌کشد. در سومین مرحله هم فیلتر بسیار موثر Total Allergen Removal (حذف آلرژن کامل) تمامی ذرات معلق هوا را از آن جدا می‌کند و در آخرین مرحله فن بسیار قوی Twin Tornado Dual هوای تمیز را به تمامی نقاط محیط شلیک می‌کند. PuriCare Mini علاوه بر تاثیرگذاری بالا، سرعت بسیار خوبی هم دارد. به شکلی که فقط طی 10 دقیقه 50 درصد هوای درون ماشین را تصفیه می‌کند.

تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

به لطف اندازه بسیار کوچک و وزن کم LG PuriCare Mini، کاربر می‌تواند هرجایی آن را به همراه داشته باشد. لذا برای استفاده در محیط‌هایی که حمل و نصب مدل‌های ثابت دستگاه‌های تصفیه هوا امکان‌پذیر نیست، می‌توان از آن بهره برد. این دستگاه تصفیه هوای قابل‌حمل شارژی که تقریبا به اندازه یک بطری آب 500 سی‌سی طراحی‌شده، با یک‌بار شارژ می‌تواند تا 8 ساعت با سرعت پایین به تصفیه هوا بپردازد. یا اینکه با تمام قدرت و سرعت طی 2 ساعت هوای محیط را تصفیه کند. به لطف صدای بسیار کم LG PuriCare Mini (حدود 30 دسیبل روی سرعت پایین) بدون ترس از بیدار شدن نوزاد دلبندتان، می‌توان هنگام قدم زدن آن را درون کالسکه کودک قرار داد.

تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

PuriCare Mini از فیلتر بادوامی بهره می‌برد که تا 2000 ساعت شما را همراهی می‌کند؛ یعنی با 12 ساعت استفاده در روز، تقریبا تا شش ماه نیازی به تعویض آن ندارید. البته با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ که به رایگان برای کاربران اندروید و iOS عرضه شده، می‌توانید وضعیت فیلتر، میزان شارژ باتری و شیوه و قدرت عملکرد PuriCare Mini را از طریق بلوتوث موبایلتان کنترل کنید.

تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

Song Dae-hyun رئیس شرکت Home Appliance & Air Solution ال جی الکترونیکس می‌گوید:

تمام هدف ما از تولید LG PuriCare Mini آن است که تکنولوژی‌های مفید و کاربردی را در فرم و قالبی تولید کنیم تا مصرف‌کننده بتواند همه جا آن را به همراه داشته باشد. هیچ چیز مهم‌تر از سلامت خانواده نیست و ال جی خود را متعهد می‌داند تا از دانش مهندسی خود برای ارائه راه حل‌های خلاقانه در این مسیر کمال استفاده را ببرد.

تصفیه هوای ال جی PuriCare Mini

LG PuriCare Mini در هفته‌های پایانی سال 2019 از طریق بازارهای منتخب آسیا و آمریکای شمالی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آقا اینا دیگه گندشو در آوردن 10 روز گشته ولی هنوز اینترنت رو وصل نکردن
    دیگه خسته شدم از این مملکت کی… با این قانونی مسخره