گوشی نوکیا 6.2

بررسی ویدیویی گوشی نوکیا 6.2 (گجت تی وی)

گوشی نوکیا 6.2 (Nokia 6.2) یک گوشی میان رده زیبا، اما نه چندان قدرتمند است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی نوکیا ۶.۲ را مشاهده کنید و با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

در شهریور 98، گوشی های جدید و میان رده نوکیا 7.2 و نوکیا 6.2 با دوربین سه گانه دایره‌ای شکل، نمایشگر 6.3 اینچی و طراحی زیبا معرفی شدند. ما اکنون قصد داریم به بررسی گوشی نوکیا 6.2 بپردازیم. نوکیا ۶.۲ از نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح 2280 در 1080 پیکسل، بدنه شیشه‌ای با پوشش گوریلا گلس 3، سیستم عامل اندروید 9.0 پای مبتنی بر اندروید وان، تراشه اسنپدراگون 636، سه یا چهار گیگابایت رم، 32 یا 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه گانه 16 + 8 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 10 واتی و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی بهره می‌برد.

این گوشی میان رده در حال حاضر با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان (حدود 2 میلیون و 750 هزار تومان) در بازار ایران به فروش می‌رسد و طراحی نسبتا زیبایی دارد، اما نمی‌توان از ضعف‌های آن مانند دوربین ضعیف، سخت افزار نه چندان قدرتمند و باتری با عمر پایین چشم‌پوشی کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی کامل نوکیا ۶.۲ را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها، مشخصات، قابلیت‌ها، مزایا و معایب این گوشی میان رده بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی گوشی نوکیا 6.2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نوکیا فقط پایین رده هاش خوبن

    الان فقط نوکیا ۲.۲ با ۳۲ گیگ حافظه

    و نوکیا ۳.۲ با ۶۴ گیگ حافظه خوب هستند

    با سپاس