ظرفیت باتری اوپو رینو 3 پرو 5G رسما مشخص شد

ظرفیت باتری اوپو رینو 3 پرو 5G رسما مشخص شد

اوپو قصد دارد از دو گوشی اوپو رینو ۳ پرو 5G و اوپو رینو ۳ (Oppo Reno 3) در ماه آینده رونمایی کند. حالا اطلاعات جدیدی از ظرفیت باتری اوپو رینو 3 پرو 5G منتشر شده است.

سری گوشی‌ های رینو 3 اوپو شامل مدل استاندارد و مدل پرو با پشتیبانی از اینترنت ۵ جی ماه آینده رسما رونمایی خواهند شد. مدل ۵ جی این خانواده دارای یک نمایشگر خمیده در کناره‌ها و بدنه یکپارچه شیشه‌ای با ضخامت ۷.۷ میلی‌متر خواهد بود که البته کادر دوربین از این بدنه بیرون زده است.

به‌کارگیری چنین ضخامتی در طراحی نهایی محصول مثل یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند و در کنار زیبایی ظاهری، ممکن است که باعث قربانی شدن ظرفیت باتری شود. اما حالا خبر خوبی منتشر شده که نشان می‌دهد قرار نیست شاهد ظرفیت باتری پایین‌تری باشیم. نایب رئیس کمپانی اوپو، برایان شن، رسما تایید کرده است که گوشی اوپو رینو 3 پرو 5G به یک باتری ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

ظرفیت باتری اوپو رینو 3 پرو 5G رسما مشخص شد

ظرفیت باتری اوپو رینو 3 پرو 5G از نسل قبل بیشتر شده است

بنابراین ظرفیت باتری اوپو رینو 3 پرو 5G یک مقدار کاملا قابل قبول در میان گوشی ‌های امروزی محسوب می‌شود برای مقایسه بهتر است بدانید که دو مدل رینو ۲ و رینو ایس از باتری های ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار هستند و این در حالی است که این دو گوشی به ترتیب ضخامت ۹.۵ و ۸.۷ میلی‌متر را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

حالا با انتشار این توییت رسمی خیال کاربران از تامین قدرت مورد نیاز برای این گوشی جذاب راحت می‌شود. علاوه بر این گفته می‌‌شود که اوپو رینو 3 پرو 5G از اینترنت ۵ جیِ دو حالته به همراه یک نمایشگر حفره‌دار برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ خوب 5جی هست واسه اپو خیلی خوبه

  2. دیگه واقعا طراحی بدون حاشیه ب اوج خودش رسیده