جنسیس G90 مدل 2020

جنسیس G90 مدل 2020 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

جنسیس G90 مدل 2020 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2019 برای عرضه در بازار آمریکا معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانان این سدان کره‌ای محبوب آشنا می‌شویم.

آخرین فیس لیفت جنسیس G90 به اواخر سال 2018 بر می‌گردد که مختص بازار داخلی کره جنوبی بود، اما پس از گذشت یکسال حالا شاهد رونمایی از فیس لیفت جدیدی از جنسیس G90 برای بازار آمریکا هستیم. این خودرو پیش از اینکه در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس 2019 به معرض نمایش درآید، مدتی قبل برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مونترال رونمایی شد. از این رو قبلا با طراحی ظاهری این سدان پرچمدار جدید آشنا شده‌ایم.

مشخصات جنسیس G90 مدل 2020

جنسیس G90 مدل 2020

در نمای جلوی این خودرو شاهد جلوپنجره مثلثی شکلی هستیم که چراغ‌های جذابی در دو طرف آن قرار دارند. طراحان دی‌لایت‌های LED را هم در بین این چراغ‌ها قرار داده‌اند که جذابیت آن را بیشتر کرده است. در نمای عقب با ظاهری بازطراحی شده مواجه‌ایم که دارای چراغ‌های LED باریک دو قسمتی است. همچنین در بخش عقب یک نوار LED به صورت عرضی به چشم می‌خورد. در قسمت پایین سپرها شاهد سر اگزوزهای کرومی هستیم که به جلوپنجره شباهت دارند. به طور کلی باید بگوییم جنسیس G90 مدل 2020 فیس لیفت نسبت به گذشته لوکس‌تر شده است.

جنسیس G90 مدل 2020

تغییرات داخلی این خودرو نسبت به ظاهر بیرونی آن کمتر است؛ چراکه این مدل فیس لیفت محسوب می‌شود و به اندازه یک مدل کاملا جدید برای آن تغییرات گسترده‌ای در نظر نگرفته‌اند. از این رو در نگاه نخست به کابین این خودرو می‌توان همان طراحی مدل قبلی را مشاهده کرد. البته تغییرات اندکی را تجربه کرده است که می‌توان به ارتقای صفحه نمایش 12.3 اینچی آن و افزودن قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد. همچنین سیستم اطلاعاتی و سرگرمی این خودرو از ویژگی به‌روزرسانی اینترنتی برای نقشه‌ها و نرم افزارها نیز بهره می‌برد.

جنسیس G90 مدل 2020

سیستم فعال حذف سروصدا نیز برای آرام بودن کابین ارتقا پیدا کرده و سیستم کنترل تطبیقی تعلیق با هدف کاهش لرزش‌ها به‌روز شده است. این خودرو به صورت استاندارد از سیستم خروج ایمن و دستیار رانندگی در بزرگراه، دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار جلوگیری از برخورد با ترافیک عقب و دستیار دنبال کننده خطوط بهره می‌برد. همچنین شرکت جنسیس برای این خودرو به صورت استاندارد 10 کیسه هوا ارائه کرده است که یکی از آنها کیسه هوای زانوی سرنشین جلو خواهد بود.

جنسیس G90 مدل 2020

جنسیس G90 فیس لیفت در بازار آمریکا با دو موتور عرضه می‌شود. نخستین موتور یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 توئین توربو است که می‌تواند قدرتی برابر با 365 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن‌متر را تولید کند که سدان اسپرت G70 نیز از همین موتور بهره می‌برد. قدرت تولید شده از این موتور به صورت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود، اما مشتریان می‌توانند برای آن سامانه چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. مشتریانی که مایل به خریداری مدل قدرتمندتری هستند، قادر خواهند بود موتور 5 لیتری تنفس طبیعی V8 را سفارش دهند که دارای قدرتی حدود 400 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن‌متر است. این خودرو از دسامبر سال 2020 به فروش می‌رسد.

جنسیس جی 90 فیس لیفت مدل 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میخواممممممممش عجب جلو پنجره ای داره