موبایل منعطف ال جی

طراحی موبایل منعطف LG مشابه هواوی میت ایکس است + عکس

ال جی هنوز به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های انعطاف‌پذیر وارد نشده است؛ اما اختراعات ثبت شده‌ای در این زمینه دارد. از جمله پتنت تازه‌ای که طراحی موبایل منعطف LG را مشابه هواوی میت ایکس جلوه می‌دهد.

هم‌اکنون چند گوشی هوشمند با صفحه نمایش قابل انعطاف در بازار وجود دارند که معروف‌ترین آن‌ها، سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس هستند. البته اولین دستگاهی که با این ویژگی عرضه شد، فلکس پای (FlexPai) محصول کمپانی Royole بود. در سال 2020، باید انتظار ورود تعداد بیشتری از این گوشی‌ها را به بازار داشته باشیم و موبایل منعطف LG هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد.

در یکی دو سال اخیر، پتنت‌های پرشماری به نام کمپانی کره‌ای ثبت شد که انواع مکانیسم تاشو، جمع شونده و رول شونده را نشان می‌دادند. اما ال جی برای این پتنت خاص، در بهار سال جاری از طریق «سیستم طراحی بین‌المللی لاهه» اقدام کرد و همین چند روز پیش بود که اسناد مربوط به آن بیرون آمد.

در تصاویر شماتیک مربوطه و رندری که وب‌سایت Letsgodigital منتشر کرده، می‌توان دید این موبایل منعطف LG دارای مکانیسم تاشوی رو به بیرون است؛ چیزی که از هواوی میت ایکس هم به خاطر داریم. همچنین حداقل سه دوربین را در کناره‌ی دستگاه می‌بینیم.

پیش‌تر مدیر بخش موبایل LG از تولید گوشی‌های منعطف در این کمپانی خبر داده بود؛ با این حال، هنوز تاریخ مشخصی برای ورود چنین محصولی به بازار اعلام نشده است. باید دید سرانجام وعده‌ی ال جی محقق خواهد شد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*