سیستم مورد نیاز بازی شنمو 3 – Shenmue 3

بازی Shenmue 3 پس از سال‌ها انتظار سرانجام منتشر شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی شنمو 3 را در ادامه مطالعه کنید تا ببینید آیا سیستم شما قادر به اجرای آن است یا خیر.

برخلاف تصور، سیستم مورد نیاز بازی شنمو چندان هم پایین نیست و برای اجرای آن به شکل مناسب، نیازمند یک سیستم متوسط رو به بالا هستید. گرافیک بازی احتمالا طرفداران قدیمی این مجموعه را خوشحال خواهد کرد.

بازی شمنو 2 در سال 2001 منتشر شد و با اینکه در آن زمان، «پرخرج‌ترین بازی تاریخ» بود و نقدهای مثبت فراوانی دریافت کرد اما نتوانست به فروش مناسبی دست پیدا کند و شکست فاجعه‌باری را تجربه کرد. در حالی که تصور می‌شود پرونده این مجموعه برای همیشه بسته شده است اما طرفداران با سرمایه‌گذاری در سایت کیک‌استارتر، توانستند راه را برای ساخته شدن قسمت سوم باز کنند.

سیستم مورد نیاز بازی شنمو 3

سیستم مورد نیاز بازی شنمو 3 ساختارشکن نیست و اگر توانایی اجرای بازی‌های روز را دارید، در اجرای آن نیز دچار مشکل نخواهید شد. در مشخصات اعلام شده، تنها چیزی که عجیب جلوه می‌کند، نیاز به 100 گیگ فضای خالی است که کمی غیرمنتظره است.

سیستم مورد نیاز بازی شنمو 3

– سیستم عامل: ویندوز 7 (نسخه 64 بیتی) / ویندوز 8 (نسخه 64 بیتی) / ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4460 (گیگاهرتز 3.40) / پردازنده‌های چهار هسته‌ای یا بهتر
– حافظه رم: 4 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 650 Ti یا بهتر
– حافظه گرافیکی (VRAM): دو گیگ
– فضای هارد دیسک: حداقل 100 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11
–  نیازمند به اینترنت

سیستم پیشنهادی بازی Shenmue 3

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-7700 (گیگاهرتز 3.40)
– حافظه رم: 16 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا Nvidia GeForce GTX 1070
– فضای هارد دیسک: حداقل 100 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11
–  نیازمند به اینترنت

اگر سیستم پیشنهادی بازی را با آثار اخیر مقایسه کنیم، می‌بینیم که کمی بالاتر است. برای مثال در سیستم‌ پیشنهادی بازی‌های رد دد ردمپشن 2 و نید فور اسپید هیت آمده که با یک کارت گرافیک GTX 1060 می‌توانید یک نتیجه ایده‌آل بگیرید اما اینجا به یک GTX 1070 نیاز دارید.

سیستم مورد نیاز بازی شنمو 3

انتشار این بازی بر عهده شرکت دیپ سیلور بوده و داستان قسمت دوم را ادامه می‌دهد، جایی که ریو هازوکی در دهه 80 میلادی کشور چین، در جستجوی قاتل پدرش است. این بازی در کمتر از هفت ساعت از آغاز کمپین‌اش در کیک‌استارتر، توانست بیش از 2 میلیون دلار از سوی طرفداران دریافت کند و در کمتر از یک ماه، مخاطبان بیش از 6 میلیون دلار برای ساخت آن، کمک مالی کردند. در ساخت این بازی از موتور آنریل انجین 4 استفاده شده است و تا اینجا از آن به عنوان یک دنباله وفادارانه نام برده می‌شود.

شما می‌توانید نسخه کامپیوتر بازی را ‌هم‌اکنون از فروشگاه اپیک استور خریداری کنید. این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 نیز منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*