گوشی های مدل 2020 گلکسی ای

تاریخ معرفی گوشی های مدل 2020 گلکسی ای سامسونگ مشخص شد

تاریخ معرفی گوشی های مدل 2020 گلکسی ای سامسونگ مشخص شد. دو مدل از این محصولات٬ می‌تواند گلکسی ای 51 و گلکسی ای 71 باشد که رندر آن‌ها چند روز پیش منتشر شده بود.

سامسونگ قصد دارد هفته‌ی آینده٬ در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) از گوشی های مدل 2020 گلکسی ای خود پرده برداری کند. این خبر با انتشار یک ویدیوی کوتاه توسط سامسونگ ویتنام در یوتیوب تایید شده است. در این ویدیو٬ گوشی‌های پیش روی سامسونگ با حفره روی نمایشگر و یک آرایه‌ی جدید دوربین روی قاب پشتی دیده می‌شوند.

البته سامسونگ رسما اعلام نکرده که چه گوشی‌هایی در این تاریخ معرفی می‌شوند٬ ولی ما بر این باوریم که دو مدل آن‌ها می‌تواند گلکسی ای 51 و گلکسی ای 71 باشد. رندرهای این دو گوشی که در ماه گذشته‌ی میلادی منتشر شد٬ شباهت زیاد آن‌ها را به تصویر کشید. یک حفره روی نمایشگر و یک ماژول دوربین چهارگانه L شکل در عقب بین این دو مدل مشترک است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصولات در دست نیست؛ بی‌شک طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن‌ها به دست ما خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر پیشانی گوشی هاش شبیه هندی ها شده
    فقط اسامی a50وa70به a51وa71ارتقا پیدا کردن بدنه اشون همچنان پلاستیکی هست و پردازنده اشون هم تغییری نکرده و از همون پردازنده قدیمی 675در a71استفاده کرده واقعا به عقل خرید باید شک کرد

    • خیلی هم زیباست.متعصب نباش من هواوی دارم ولی با این حال گوشی های سامسونگ تو 2019 خوب بودن و فروش خوبی داشته و همین کار رو میخواد تو 2020 هم انجام بده

  2. بینهایت زیبا و غیر قابل رقابت