اوپو رینو ۳ پرو

اوپو رینو ۳ پرو هم مشتری اسنپدراگون 765G کوالکام شد

گوشی اوپو رینو ۳ پرو (Oppo Reno 3 Pro) در ماه جاری با تراشه جدید اسنپدراگون 765G معرفی خواهد شد. نائب رئیس کمپانی چینی، از عرضه‌ی یک پرچمدار با اسنپدراگون 865 نیز در اوایل سال 2020 خبر داد.

حالا که تازه‌ترین چیپست‌های کوالکام به طور رسمی معرفی شده‌اند، باید منتظر تجهیز موبایل‌های جدید به آن‌ها باشیم. تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 765G، فناوری الیت گیمینگ (Snapdragon Elite Gaming) و اتصال 5G را برای اوپو رینو ۳ پرو به ارمغان خواهد آورد. صفحه نمایش حفره‌دار، باتری 4025 میلی‌آمپر ساعتی و ضخامت 7.7 میلی‌متری، از سایر مشخصات تایید شده‌ی دستگاه هستند.

اما اوپو دیگر چیپست جدید کوالکام را برای یک گوشی پرچمدار در نظر دارد؛ محصولی که در سه ماهه نخست سال 2020 عرضه خواهد شد. به ادعای کمپانی چینی، این یکی از نخستین دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 865 خواهد بود. کمپانی‌های شیائومی و میزو هم در تلاش‌اند تا در این رقابت، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و باید دید کدام‌یک سریع‌تر عمل خواهند کرد. البته ملاک، اولین گوشی عرضه شده به بازار است؛ نه صرفا رونمایی از یک محصول مجهز به این تراشه!

پرچمدار اوپو

اوپو می‌گوید به لطف اسنپدراگون 865، پرچمدار جدیدش عملکرد بهتری در عکاسی و فیلم‌برداری، گیمینگ و هوش مصنوعی خواهد داشت. این کمپانی همچنین اعلام کرد که در آینده، گوشی‌های 5G بیشتری را معرفی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*