بهترین اپلیکیشن و بازی اندروید 2019 از نگاه گوگل و کاربران

تنها چند ساعت پس از معرفی بهترین عناوین اپ استور توسط اپل، زمان آن رسیده که بهترین اپلیکیشن و بازی اندروید 2019 را از نگاه گوگل و کاربران بشناسیم.

بر خلاف کوپرتینویی‌ها که با دقت بهترین اپلکیشن‌ها و بازی‌های 2019 خود را انتخاب کرده‌اند، گوگل بخش عمده‌ای از قدرت را در اختیار کاربران قرار داده و به آن‌ها این اجازه را داده است که برندگان خود را از میان دسته‌بندی‌های مختلف پلی استور انتخاب کنند.

این غول فناوری به طور جداگانه انتخاب‌های خود را برای بهترین اپلیکیشن و بازی اندروید 2019 مشخص کرده است و درست مانند سال گذشته، کاربران و گوگل در بخش بهترین بازی انتخاب یکسانی داشته‌اند.

بهترین بازی اندروید 2019

بازی کال آف دیوتی موبایل علی‌رغم اینکه شروع سختی را در اول اکتبر امسال داشت، ولی پیروزی مضاعف را از آن خود کرد. کمی بیشتر از دو ماه ظاهرا کافی بود تا این عنوان شوتر اول شخص رایگان بتواند بیش از 50 میلیون بار دانلود را نصیب خود کند. کال آف دیوتی موبایل همچنین توانسته است امتیاز 4.5 ستاره را بر اساس رتبه‌بندی تقریبا 6 میلیون کاربر دریافت کند که باعث می‌شود محبوبیت آن در حال حاضر چندان تعجب‌آور نباشد.

بهترین اپلیکیشن اندروید 2019

در مورد انتخاب بهترین اپلیکیشن اندروید امسال گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما بر خلاف بخش قبلی گوگل برای عنوان بهترین اپلیکیشن اندروید 2019 دست به انتخاب متفاوتی در مقایسه با کاربران زده است. در حالی که در این بخش رأی کاربران به برنامه ویرایشگر فیلم Video Editor – Glitch Video Effects بوده است، ولی گوگل برنامه Ablo را به عنوان بهترین اپلیکیشن اندروید 2019 برگزیده است.

Ablo برنامه‌ای کمتر شناخته‌شده با بیش از یک میلیون بار دانلود و میانگین امتیاز 4.3 ستاره (در مقایسه با امتیاز 4.6 برای برنامه ویرایشگر فیلم InShot) در فروشگاه گوگل است. این اپلیکیشن مستقیما چت‌ها و تماس‌های ویدئویی شما را ترجمه می‌کند و دیگر لازم نیست برای دوست‌یابی در نقاط مختلف دنیا نگران مانعی به نام زبان باشید.

در این ضمن، فیلم سینمایی انتقام جویان: پایان بازی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال در گوگل پلی و همچنین فیلم محبوب کاربران انتخاب شده است. عنوان داستان‌های ترسناک برای گفتن در دل تاریکی نیز رتبه دوم را در بخش پرفروش‌ترین کتاب‌های الکترونیکی سال 2019 به خود اختصاص داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حیف این اپ ها که روی اندروید اجرا بشه