دانگ فنگ E3 EVR

دانگ فنگ E3 EVR معرفی شد؛ با کراس اوور برقی Dongfeng آشنا شوید

دانگ فنگ E3 EVR رونمایی شد. محصول جدید دانگ فنگ یک کراس اوور برقی است که به دلیل قابلیت‌های متعددش می‌تواند با بسیاری از خودروها رقابت کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چینی دانگ فنگ از کراس اوور جدیدی پرده برداشت که می‌تواند با بسیاری از خودروهای هم‌رده خود به رقابت بپردازد. دانگ فنگ E3 EVR که یک کراس اوور برقی محسوب می‌شود، جدیدترین مدل دانگ فنگ E3 بوده که نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است. در این کراس اوور شاهد فناوری‌های جدیدی هستیم. این خودرو با هر بار شارژ کامل باتری‌های خود می‌تواند حدود 100 کیلومتر را طی کند.

مشخصات دانگ فنگ E3 EVR

دانگ فنگ E3 EVR

این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 161 اسب بخار تولید کند. در واقع از این موتور به عنوان یک شارژر باتری استفاده می‌شود. از این رو بسیاری از قسمت‌های این کراس اوور همانند میتسوبیشی اوتلندر PHEV و بی ام و i3 اکستندد است. کراس اوور جدید دانگ فنگ دارای قابلیت بازیابی انرژی و شتاب منفی از چرخ‌ها است و همچنین می‌تواند نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد.

دانگ فنگ E3 EVR

شرکت دانگ فنگ قصد دارد این خودرو را در مدل‌های مختلف با قیمت بین 120 تا 170 هزار یوان برابر با 218 تا 309 میلیون تومان به بازار عرضه کند. مدل فول آپشن این خودرو از امکانات متعددی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک، کامپیوتر سفر، استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور، رادار خطی، دوربین 360 درجه، تنظیم حالت رانندگی، اتوهلد، سنسور نور، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*