نمایشگاه تهران هوشمند

همراه اول در سومین نمایشگاه تهران هوشمند حضور خواهد داشت

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از روز دوشنبه 18 آذر 98 به مدت دو روز آغاز به کار خواهد کرد و همراه اول نیز در بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی آن حضور خواهد داشت.

با همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از فردا دوشنبه 18 آذر 98 فعالیت سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند به مدت دو روز شروع خواهد شد. مهمانان ویژه‌ای چون معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهردار تهران در زمان افتتاحیه این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حضور همراه اول در نمایشگاه تهران هوشمند

همراه اول نیز در نمایشگاه تهران هوشمند حضور خواهد داشت که هدف از حضور بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور در این نمایشگاه ارائه طرح‌ها و پروژه‌های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان های مرتبط در این حوزه اعلام شده است. همراه اول در بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی این نمایشگاه حضور خواهد داشت و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه در فضایی بیش از 1500 متر مربع شرکت‌های بزرگ تخصصی و سازمان‌های فعال در حوزه شهر هوشمند خدمات و محصولاتی را معرفی خواهند کرد.

در روز سه شنبه 19 آذر از ساعت 9 تا 10:30 صبح نیز نشست تخصصی عدم قطعیت‌های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند در سالن سعدی سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود که در این رویداد حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حضور خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالیه حضور فعالی انشالله داشته باشه

  2. حتما دست اوردشون ایجاد اینترنت ملیه

  3. اگه همراه اول بیاد من دیگه نمیرم والا 10روز نتمو قطع کرده