ام وی ام ایکس 55

ام وی ام ایکس 55 ؛ نگاهی به مشخصات کراس اوور چینی جدید مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو طرح فروش ام وی ام ایکس 55 را برای نخستین بار در آذر 98 به اجرا درآورده است تا شاهد حضور یک کراس اوور چینی دیگر در بازار خودرو کشور باشیم. در ادامه با مشخصات MVM X55 آشنا می‌شویم.

شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی محصولات MVM در ایران، برای نخستین بار در آذر 98 خودرو ام وی ام ایکس 55 را در دو مدل اکسلنت با قیمت 365 میلیون و 500 هزار تومان و مدل اکسلنت/اسپرت با قیمت 367 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه کرده است تا به اینگونه بازار خودرو ایران شاهد یک کراس اوور چینی جدید از برند MVM باشد. از این رو قصد داریم مشخصات و امکانات این محصول جدید مدیران خودرو را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات ام وی ام ایکس 55

ام وی ام ایکس 55

ام وی ام ایکس 55 از همان موتور چری تیگو 7 که در بازار ایران عرضه می‌شود، بهره می‌برد. از این رو در این خودرو یک موتور 1.5 لیتری توربو تعبیه شده است که قادر به تولید قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر است. در این خودرو یک گیربکس 6 سرعت اتوماتیک دو کلاچه وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. باید بدانید این کراس اوور چینی با نام چری تیگو 4 یا چری 5X در بازار کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین به فروش می‌رسد و مقرر شد با یک تغییر نام جزو محصولات ام وی ام قرار بگیرد. در سال‌های گذشته خبرهایی از ورود ام وی ام X55 به بازار ایران منتشر شده بود، اما به دلیل تحریم‌ها و همچنین تغییراتی که شرکت مدیران خودرو در برنامه‌های خود به وجود آورده بود، ورود این کراس اوور چینی به بازار ایران با تاخیر مواجه شد.

امکانات ام وی ام X55

ام وی ام ایکس 55

از امکانات این کراس اوور چینی می‌توان به نمایشگر لمسی با قابلیت انتقال تصویر صفحه تلفن همراه، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، گیربکس 6 سرعت دو کلاچه گتراک، صفحه نمایش اطلاعات خودرو (جلو آمپر) تمام دیجیتال، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، ساعت هوشمند متصل به خودرو، کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد و دمای لاستیک، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، قابلیت تعویض دنده دستی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، صندلی راننده برقی، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، سانروف، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD و BA، کروز کنترل، اتوهلد، سنسور پارک، دوربین 360 درجه و سنسور نور اشاره کرد.

تصاویر ام وی ام ایکس 55