اوپو رینو 3 پرو 5G

مشخصات کامل اوپو رینو 3 پرو 5G توسط سایت تنا لو رفت

مشخصات کامل اوپو رینو 3 پرو 5G چند روز پیش از رونمایی رسمی توسط سایت تنا فاش شد. Oppo Reno 3 Pro 5G به همراه دو گوشی رینو 3 و رینو 3 پرو 4G ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

اوپو این ماه از سه گوشی رینو ٬3 رینو 3 پرو و نسخه 5G رینو 3 پرو پرده برداری خواهد کرد. نسخه‌ی اصلی این خانواده هفته‌ی گذشته تاییدیه تنا را دریافت کرد که بر همان اساس با مشخصات فنی و طراحی آن آشنا شدیم. حال شاهد حضور یافتن گوشی اوپو رینو 3 پرو 5G در سایت رگولاتوری چینی تنا هستیم. این گوشی با دو شماره مدل (PCRM00 و PCRT00) در سایت تنا رویت شده است؛ گرچه هر دو مشخصات فنی یکسانی را ارائه می‌کنند.

تصاویر اوپو رینو 3 پرو 5G

بر اساس فهرست منتشر شده٬ این گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع AMOLED بهره‌مند خواهد بود که یک حفره در سمت چپ قسمت بالایی آن قرار دارد و یک اسکنر اثر انگشت نیز در درون نمایشگر حضور دارد. این گوشی از یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرد که جزوی از پکیج اسنپدراگون 765G است. در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 10 قرار دارد و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در دسترس کاربران است.

در داخل حفره‌ی روی نمایشگر یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد و چهار دوربین نیز روی قاب پشتی به کار رفته است که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی٬ سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری٬ سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. بر اساس آنچه در سایت تنا نوشته شده٬ گوشی 5G اوپو که قرار است در چهار رنگ سفید٬ آبی٬ قرمز و مشکی عرضه شود٬ از یک باتری 3,935 میلی‌آمپر ساعتی (یا ظرفیت مرسوم 4,025 میلی‌آمپر ساعت) قدرت می‌گیرد. در حال حاضر این‌ها٬ تنها اطلاعاتی هستند که از نسخه 5 جی گوشی اوپو رینو ۳ پرو به دست ما رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*