هواوی پی 40 پرو

مشخصات احتمالی هواوی پی 40 پرو منتشر شد؛ باتری گرافن و نمایشگر 120 هرتز

یاش راج چوداری، فاش‌کننده معروف، مشخصات احتمالی هواوی پی 40 پرو را به تازگی منتشر کرده است و خبر از به‌ کار گرفته شدن باتری گرافن در هواوی پی 40 پرو می‌دهد.

به عنوان اولین تغییر، جانشین پی 30 پرو مجهز به یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی از نوع گرافن خواهد بود. به گفته یاش راج چوداری، باتری گرافن در مقایسه با باتری لیتیوم یون 30 درصد کوچک‌تر است. به علاوه، پرچمدار آینده هواوی مجهز به فناوری شارژ سریع جدید هواوی خواهد بود که از یک آداپتور 50 وات بهره‌ می‌برد. به لطف این فناوری، شارژ کامل صفر تا صد دستگاه تنها 45 دقیقه طول می‌کشد.

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، در رابطه با سایر مشخصات احتمالی هواوی پی 40 پرو می‌توان به نمایشگر اولد آبشاری 6.5 اینچ با وضوح +QHD در این دستگاه اشاره کرد. این نمایشگر همچنین دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. نسبت بدنه به نمایشگر پرچمدار جدید هواوی 98% است. احتمالا شاهد استفاده از تراشه کایرین 990 با پشتیبانی از شبکه 5G به عنوان قلب تپنده هواوی پی 40 پرو خواهیم بود.

هواوی احتمالا از پنج حسگر در پی 40 پرو استفاده خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش‌شده، حسگر سونی IMX686 با وضوح 64 مگاپیکسل به عنوان حسگر اصلی دستگاه حضور خواهد داشت. یک حسگر اولترا واید 20 مگاپیکسل، یک حسگر تله فوتو 12 مگاپیکسل، یک حسگر ماکرو و یک حسگر TOF مجموعه دوربین پی 40 پرو را تشکیل می‌دهد.

و نهایتا هواوی پی 40 پرو با اندروید 10 به همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی EMUI 10 عرضه خواهد شد. این تمام اطلاعاتی است که توسط یاش راج چوداری به اشتراک گذاشته شده است و اشاره‌ای به تاریخ احتمالی عرضه و قیمت دستگاه نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی خیلی عالیه فقط باژری گرافن ژول عمرش کمتر نبست؟