سریال ویچر

نت‌فلیکس آخرین تریلر فصل اول سریال ویچر (The Witcher) را منتشر کرد

دیگر زمانی به پخش فصل اول سریال ویچر (The Witcher) باقی نمانده است و نت‌فلیکس یک تریلر زیبا و حماسی را به عنوان آخرین تریلر (تریلر نهایی) فصل نخست ماجراجویی‌های گرالت در تلویزیون منتشر کرده است.

ساخت یک سریال براساس مجموعه رمان‌ پرفروش The Witcher با توجه به موفقیت‌های بی‌شمار بازی‌های ویدیویی ساخته شده بر اساس آن‌ها توسط استودیو سی دی پراجکت رد، موضوعی است که نظر هر شبکه کابلی و سرویس وی‌او‌دی را به خود جلب می‌کند، اما جسارت لازم و بودجه کافی برای تولید چنین سریالی مسئله‌ای است که باعث شد به جز نت‌فلیکس کسی زیر بار مسئولیت ساخت سریال ویچر نرود و حالا که تریلر نهایی فصل اول این مجموعه پخش شده، می‌توان گفت به نظر با اثر درخور توجه‌ای مواجه هستیم.

آخرین تریلر فصل اول سریال ویچر – The Witcher

دانلود با کیفیت 720p

بر اساس اخباری که چندی قبل منتشر شد، این سریال به منبع اصلی، یعنی سری کتاب‌هایش به قلم نویسنده لهستانی، آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) وفادار خواهد بود و کمتر به مجموعه بازی محبوب آن می‌پردازد. خلاصه داستان سریال هم که چند ماه قبل در اختیار علاقه‌مندان به ویچر قرار گرفت در فهمیدن چگونگی و نکات خاصی از داستان سریال راه‌گشا نیست و اطلاعات دقیقی به طرفداران ارائه نمی‌کند. نت‌فلیکس در این خلاصه داستان آورده است:

گرالت، یک شکارچی هیولاهای جهش یافته، در تلاش است تا جایگاه خود را در جهان پیدا کند؛ جهانی که در آن انسان‌ها ثابت کرده‌اند فاسدتر از هیولاها هستند.

شایان به ذکر است سازنده سریال، لورن هیسریچ (Lauren Hissrich) اعلام کرده که ویچر دارای محتوای بزرگسالانه خواهد بود و مناسب افراد کم‌سن نیست. فصل اول سریال The Witcher در قالب 8 قسمت 20 دسامبر، مصادف با 29 آذر پخش خواهد شد. در انتها می‌توانید یکی از پوسترهای زیبای این مجموعه را مشاهده کنید که در آن شاهد هنری کویل بازیگر نقش گرالت (شخصیت اصلی) هستیم.

سریال ویچر